God morgon!!! 12 okt-08
God morgon alla!!!
Nu ska jag åka ut till stallet o fodra o släppa ut dom som står inne. Sen bär det av till Ullared för att shoppa loss (kom inte iväg igår som planerat)
I eftermiddag blir det till o hämta hö, mocka o pyssla med hästarna
Ha en trevlig dag i blåsten!!!
Godmorgon !
Sitter och ska äta frukost, börjar snart jobba.
Idag ska en kompis ta hand om Puzz så hon får komma ut en sväng . Slutar jobba 17.00 och då börjar de bli mörkt, så hon ska ta ut Puzz en sväng idag.
Är trött i dag efter gårdagens jobb, och en kollegas tjat om att få låna pengar. Har jobbat med henne sammanlagt 2 gånger. Känner inte människan ens. Men tydligen är hon på all ny personal och försöker få låna pengar hon sen inte kan betala tbx.
Som ny blir man ju lite osäker och mår inte allt för bra när någon är på och tjatar och man inte vet hur mycket av de, de säge som stämmer. Som tydligen inte mycket gör i detta fall fick jag höra av andra jag jobbat längre med om som känner henne mer.
Hoppas att det flyter på bra i dag utan problem eller annat.
Ni får ha en riktigt bra oktober dag

God morgon
Här har man prexis kommit hem. Har släppt ut hästar och mockat och gjort iordning för kvällen. Så skönt att ha de gjort. Ska troligtvis åka och hälsa på min unghingst idag. Saknar honom jätte mkt. Pappa är nog sugen på att se han me verkar de som
. Hästarna var i allafall glada över att få komma ut. Men de fick på sig regntäcken idag. De är mulet och jag tror de blir regn snart.
Ha en bra dag alla
God morgon!
Just nu skiner solen hoppas det håller i sej. Hästarna är ute och det är mockat och färdigt. Nu blir det frukost sedan städning som varje dag, så är det när man ska ha en massa djur. Ieftermiddag ska Balotte köras och Hessa få en promenad.
Ha en bra dag alla!

Nu är jag äntligen hemma från Ullared o Gekå´s.
Fick shoppat loss en hel del, bla kläder till ungarna o givetvis lite till hästarna oxå. Dom hade så söta fleecetäcken i rosa, men det passar ju inte så bra till fux, så det köpte jag inga, däremot blev det ett par sadelgjordar, b-vitaminer, grimmor för 19.95.mm mm. Nu är det tomt i plånboken
.
Ska snart åka ut till hästarna o tömköra några i det vackra vädret.