God morgon 2008-10-13
Ja, God morgon på er!
Har en sömnlös natt och sitter här och surfar runt lite..
Det rör sig en del i huvudet på en som gör att jag inte får sovro, hoppas man snart kan få en lösning på allt jobbigt i skolan för lilltjejen så framför allt hon kan få ro, jag kan inte riktigt slappna av nu när det är dags för en ny vecka i skolan, suck.
Den här gryende dagen ska jag ta mig an fölis hovar och allmän pälsvård, hon behöver tuktas lite, hon tror hon bestämmer, men ack vad hon bedrar sig ;-), sedan får vi se vad hon tycker om det.
Hoppas ni får en bra dag
Godmorgon!
En ny arbetsvecka lägrar sig, idag blir en dag full med frukt och ikväll så ska jag och Tuffa på banträning.
#0 Hoppas det löser sig! Pimpla lite proviva så mår magen bra i allafall.
lurvponnyn.vimeddjur.se

God morgon
Fick gå upp tidigare idag
. Börjar i hööks nya lokaler idag. Ska bli intressant att se om de blev färdiga i helgen. Men har svårt att tro att att ska rulla på som vanligt redan idag.
I eftermiddag blir de pållarna. Hoppas på en fin höstdag så man kan ta lite kort. Roze har ju växt och börjat grovna. De känns så härligt. Agnes och Roze leker dagarna i ända. Fast Agnes har lite dålig kondis hihi.
#0 Hoppas verkligen de löser sig för lilltjejen. Förstår din oro. Tänker på er. Styrke kram
Ha en bra dag alla
God morgon!
Ska snart släppa ut pållarna och jobba som vanligt. Har inte bestämt vad som sker i eftermiddag, tar det lite lugnt tror jag.
Ha en bra dag alla!

Semester! Vilket trevligt ord
. Det är vad jag skall ha den här veckan
.

God morgon!!!
#0 hoppas det löser sig för lilltjejen med skolan.
Vet precis hur det känns, med oron i magen när man vet att de inte har det bra i skolan, min lillgrabb blev mobbad.
Idag blir det stallet under förmiddagen. Sova bort halva dan o sen jobba i natt.
God morgon!
Idag ska vi i väg och äta lunch hos mormor, sen ska Matilda få rida, efter det ska jag åka med Matilda till min syster för jag ska jobba inatt och även Peter. Så då fick hon sova där. Jag jobbar med min mamma inatt så då kan hon inte vara där. Det är väldigt skönt att ha en familj som ställer upp så för varandra.
Ha en bra dag!
Go förmidda!
jag sitter och tar det bara lugnt just nu, solen börjar skymta så jag ska ut och börja arbeta med mitt lillmonster Omeega, dags för hon har växt på sig nu så hon kan ha selen…
så nu sitter jag och laddar på mitt tålamod..Tycker vi inte har haft annat än dispyter på senaste tiden…
#0 Tråkigt när det inte fungerar , hoppas det kommer att lösa sig..
Ha en bra dag alla !

#7 Heja Omeega!
Mamma vet vart hon kan sälja dig när du bråkat tillräckligt.

#8 Ja det är kanske närmare än hon tror…
Börja samla pengar du så smått..
Man vet aldrig när jag får nog…