Var hittar jag selar?
Nu börjar jag bli trött på det här.
Beställde först en sele från equilex men eftersom den tydligen inte fanns i lager så tog det fruktansvärt lång tid att få hem den gav jag tillslut upp och avbeställde den.
Tittade då istället på selar.se och hittade en passande, men eftersom hon inte svarar på min fråga om frakt så vill jag inte beställa därifrån. (Jag vill veta vad frakten blir innan jag beställer och har inte fått svar på mitt mail som jag skickade för 14 dagar sen.)
Så nu undrar jag var kan jag hitta en bra affär i nordvästra skåne eller södra halland som säljer bra selar?
lurvponnyn.vimeddjur.se
Kan även tänka mig tips på hemsidor som folk nyligen beställt ifrån och vet att det fungerar relativt smärtfritt.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Tack så mycket, beställt därifrån nyligen?
lurvponnyn.vimeddjur.se
Nu fisk jag beslutsångest vilken jag ska välja istället ^^
Vilken tycker ni?:
Bröstsele economic
Pfiff standard
eller
Pfiff vario
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag har beställt från agneta Hecht, hon syr upp din sele efter dina mått.
Hon heter entill här på forumet!
Delad glädje är dubbel glädje :)
#5 Tack, jag har pmat henne :)
Tar gärna emot tips på butiker i skåne och halland också.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag har alltid fått snabba svar av Gunilla från selar.se. Kanske ditt meddelande inte kommit fram? :)
Jag är förresten också intresserad på skillnaden mellan Pfiff standard och Pfiff vario. Ni som har dessa selar, vilka är plus och minus?
#7 Kanske det… Men jag har mailat henne två gånger nu. Lite därför jag har gett upp.
lurvponnyn.vimeddjur.se

varför inte ringa om man vill ha svar snabbt?
#9 Jag har inte haft tid att ringa. Då skulle jag antingen ringt på helgen eller efter nio på kvällen och det har jag ingen lust med.
Dessutom skulle det vara trevligt att se selen innan man köper den.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Lillhästen i Stav har alltid varit bra att handla från och de har postorder vad jag vet.
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag har fått besked om frakten från selar.se vid två olika tillfällen, hon har också mätt åt mig för att jag ska få rätt storlek. Jag har fått superbra service därifrån. Tråkigt att du inte upplever detsamma…

Jag beställde två visningsträns från selar.se Jag fick hem ett bara ett par dagar efter jag ringt! Så det gick snabbt. Men det andra skulle jag få efter 14 dar då hon bara hade ett hemma. Jag har inte fått det än! Det är ett antal månader sen. Tre eller nåt! Mindre kul.
Men sen kan jag ju fortsätta tipsa om selen jag har som jag köpt hos Eva Ottosson i Dövestad. (Småland) www.dovestadhastcenter.se
Där kan du gå in å få hennes telefonnummer. Dessvärre finns nog inte selen på bild men jag har den selen så jag bifogar en bild. Själva selen kostar 1900 och då är den komplett med sele huvudlag och lädertöm!

Japp den finns till mini också