Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 1690 ggr
Hanna-D
0

Hippocampusdagarna

Oj vad intressant det här lät! Är ju dessutom i närheten av där jag bor. Skulle väldigt gärna åka dit men 1100 kr plus moms för en dag känns ganska saftigt men det är ju många duktiga föreläsare.

Någon som varit på något liknande? Värt pengarna?

http://www-conference.slu.se/hippocampus/

Är ffa intresserad av dag 2 (torsdagen). Tål att funderas på…

Cattis
0

Jag skulle gärna gå, båda dagarna… Har dock inte råd.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

Båda dagarna har helt klart spännande föreläsningar som man gärna skulle vilja ta del av. Tyvärr blir det många tusenlappar med anmälan, resa, mat och hotell.

RebeckaSvensson
0

Det lät ju riktigt intressant och dessutom så är det ett överkomligt pris för studenter. För en gångs skull så är det positivt att vara student :-) och dessutom pluggar jag på Ultuna så jag behöver varken resa eller hotell. Självklart så står det tenta på schemat just den dagen, men har man "tur" och hamnar i rätt grupp så hinner jag med stora delar dag 2 och hela dag 1.

AnnaLundin
0

AHHH!!!

Det där ser ut som något jag skulle önska mig i födelsedagspresent! Fyller år veckan efter! :D

Hanna-D
0

Båda dagarna kan jag inte gå, det skulle kännas för lyxigt men funderar på att gå dag två. Finns en mikroskopisk chans att jag kan få utbildningen betald av min chef. Blir till att jobba lite extra bra nu Flört

#2 Mat och boende kan vi ordna här, har ca 4,5 mil till Uppsala.

#4 Jag har tyvärr redan fyllt år…

RebeckaSvensson
0

Kan nog inte heller gå båda dagarna, antar att man kanske bör plugga lite dagen innan tentan samt inte missa för många föreläsningar…

Någon som behöver någonstans att sova så är det bara att säga till. Jag bor på Ultuna, så det är nära och bra :-)

moa
0

Det hade varit jätte kul att gå på. Men tyvärr är det alldeles för dyrtLedsen

eva.s
0

Vad festligt JAG fyller år den 25 Oktober, skall i morgon dag tigga till mig födelsedagspresenten. Anna vi kan väl samåka:)?

Annette
0

Och vi har 10-årig bröllopsdag 26 oktober!

AnnaLundin
0

Jag kom just på att jag har en vän som bor på Ulleråkerområdet… Annars kan jag ju bo hos svärföräldrarna i Åkersberga, det är ju inte så himla långt bort ändå…

#9 Men det är väl ett jätebra sätt att fira på Oskyldig

VeronicaP
0

Det hade varit något jag fyller ju också år i närheten men sen tror jag iof sig inte det blir så poppis då jag alla redan ska till solvalla den 29 sept ..

AnnaLundin
0

Jamen det är ju en hel månad "nästan" mellan det….

Det är väl klart att du ska åka iväg, du behöver ju göra något med dig själv!! Utan barn!

Angel
0

Oj mitt i veckan..

Men väldigt intressant. Jag får se, kanske någon av dagarna, om jag kan bestämma mig för någon av dem :)

[Anna-N]
0

#2 Tack för erbjudandet!

#8 Men vilken lysande idé!. Vore faktiskt kanonskoj. Vi kanske får fundera på Hannas erbjudande ;-).Räcka ut tungan

VeronicaP
0

Sant Anna man behöver ju eg det *ler*

Hanna-D
0

#8 Finns självklart plats för dig här också!

eva.s
0

#16 och #14

Nu har jag anmält mig till dag 2. Har ni? Så nu åker jag iaf om jag får plats vill säga, i mån av plats var det för studenter:) hehe…jag börjar plugga den 21:a. vi får höras.

Hanna-D
0

#17 Har inte gjort det än men det kanske är bäst att skynda på…

RebeckaSvensson
0

#17 Då ska man kanske se till att anmäla sig nu.. Hade tänkt vänta tills kursen börjar så jag får reda på vilken tid jag skriver tenta, men får väl chansa då…

Hanna-D
0

Nu har jag anmält mig. Är det fler som gjort det eller blir det bara jag och Eva härifrån?

AnnaLundin
0

Jag har inte anmält än, men maken är införstådd med - och har accepterat - att jag vill ha det i födelsedagspresent. Så jag ska se till att anmäla mig!

VeronicaP
0

Jag har inte gjort det och lär nog inte göra det heller , sambon tycker att jag slänger för mycket pengar alla redan på vära kära hästar *S*

ZABA
0

#0 Tänk vad du hittar roliga saker! Ska försöka övertala chefen att jag får ta två semesterdagar och "fira" min XX:e födelsedag (eg 20/10) på Ultuna.

En dag eller båda återstår att se liksom vart jag bor. Det verkar bli fullt på Kilskogen så Nötboda är ett bra alternativ. I värsta fall får jag väl sova med Extra i lösdriften!

Hanna-D
0

#23 Vi kan nog sova hur många som helst här, frågan är bara hur "standarden" blir men madrasser och frukost finns!

RebeckaSvensson
0

Så, nu har jag anmält mig till dag 2. Har tenta både den 25 o 27 så det kändes inte som en bra idé att gå båda dagarna. Får bara hoppas att där är plats till fler studenter oxå.

AnnaLundin
0

Sådär, nu är jag också anmäld! Båda dagarna och konferensmiddag! :D NÅT kul ska man väl göra som födelsedagspresent!

Charlotte-Aveback
0

Åh, vad intressant det låter! Och vad kul det skulle vara att åka dit med ett gäng "shettisvänner"! Tyvärr kan jag inte komma loss de dagarna …

Till er som deltar: Jag önskar er några riktigt intressanta dagar med mycket nöje!

Hanna-D
0

Har hittills bara en bokad sängplats så om fler vill/behöver så går det bra att övernatta här, vore kul om vi blev ett "shettis-gäng" precis som Lottie skriver Glad

eva.s
0

Är det jag som är bokad, Hanna?

Hanna-D
0

#29 Nej jag har inte hört nåt från dig men du är välkommen om du önskar Glad

eva.s
0

Bra, tackar för det. Vi hörs av lite närmare den andra vägen (telefon)

Denna kommentar har tagits bort.
Hanna-D
0

Ju fler desto roligare!

Verkar som jag får utbildningen betalad av jobbet, nästan synd att man inte anmält sig till båda dagarna Oskyldig

AnnaLundin
0

Men Hanna, det är ju inte för sent att anmäla till andra dagen också! Betalar jobbet så kan du ju "ta" att det blir nån hundring dyrare pga sen anmälan… :P

Jag ska boka tåg tills dess, så det känns enklast att bo hos min kompis som bor på Ulleråkerområdet. Men vem vet, strular det så kanske jag också är spekulant på en sängplats - om jag tar mig ut till dig… Om inte annat så för att kunna hälsa på en viss lite brun skrikpelle :D

ZABA
0

#33 Jag kommer också få utbildningen betald genom jobbet, dock endast halva men det räcker nog så gott eftersom jag inte alls hade räknat med det från början. Ser fram emot mysig sängplats, god frukost och mycket hästprat under dessa dagar. Kul!

Hanna-D
0

#34 Känns dumt att äventyra den dag jag nu fått betald - tror nog att min chef tycker att det får vara någon måtta…

Den brune står på gångavstånd härifrån så det är lätt fixat om du skulle vilja hälsa på honom.

Hanna-D
0

I dag kom faktura och bekräftelse på bokningen.

Längtar redan. Såg att avelsmiddagen var inställd pga för få anmälda (som jag iofs inte skulle gå på), det var ju lite trist. Undrar hur många vi blir på föreläsningarna.

AnnaLundin
0

Men FY så trist att middagen blev inställd! :( Jag hade anmält dit..

RebeckaSvensson
0

Nu har jag oxå fått bekräftelse och faktura.

AnnaLundin
0

Jag också! :D

ZABA
0

Även hos mig har det anlänt bekräftelse och faktura. Spännande!

eva.s
0

Jag oxå!!!