HUU vilken dag.
Jag är helt slut. Känns som jag både har misslyckats och vunnit högsta vinsten på samma gång. Åkte alltså iväg ensam med småbarn till Frillesås. Mitt livs första utställning, hade inte en susning om vad som hände, men efter ett par timmar började jag fatta galoppen. För det första så åkte jag helt åt skogen för tidigt, trodde att man skulle "checka in" senast 10.00, och så trodde jag att klasserna skulle bedömas snabbare. Så jag fick vänta många timmar med småbarn och hingst innan jag fick visa. Trodde dessutom att min häst om någon skulle få 6 eller 4 poäng på ben och gångarter, så jag blev väldigt förvånad när domaren gav honom så bra poäng.
Det här är det värsta jag varit med om på länge. Känner mig jätteskakig fortfarande. Men som några tidigare sagt på forumet, så är det lätt att fastna i utställningsträsket. Det har jag nu gjort, så vi syns säkert nästa år. Om jag inte är för nervös för att prata med någon. (Dessutom tack till alla som hade överseende med mina stökiga småtroll på utställningsplatsen. )
mvh Sanna
Välkommen i utställningsträsket! Hur kul som helst! :)
Oj, här upprepar jag mig visst…
Välkommen till oss! Härligt att du hade en skoj dag.
Jaha då missade jag dig också 17 också, men så är jag när jag är på utställning lite disträ så där
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ha ha jag märkte inga busiga små troll jag inte måste varit snälla så filurer ju S**

Ja, hur kul som helst… och faktiskt skötte sig ungarna egentligen, det var bara vissa ögonblick som de fick mig att blunda hårt och hoppas på det bästa. Vi kom hem helskinnade iallafall.
#4 Jag såg dig inte heller. Hade egentligen planerat att försöka känna igen någon.
Var det någon som möjligen fångade min häst på foto??

Hej Sanna!
Det var min son som lekte med dina flickor
.
aaaa ja din häst kommer jag ihåg, han såg så mysig och riktigt trevlig ut, tyvärr såg jag honom när vi var på väg hem och jag var arg som ett bi
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja en riktigt fin hingst har du Sanna, ta väl hand om honom, hoppas att vi ses på någon mer utställning.

#7 Ja, visst är det han… Har du något emot att jag sparar bilderna?
#9 Hej, ja då får du hälsa Linus från trolltjejerna. Dom pratade om honom i morse på väg till dagis, de ville bara åka på någon mer utställning om Linus skulle komma dit… Tack för hjälpen förresten att leta efter den som kom bort.
#10 o 11 Tack!! Vi ses säkert!!

#12 Linus blev jätteglad. Han vill gärna träffa dom igen
.
Nästa utsällning för oss blir nog Vartofta med Caramell.