God morgon 18/9
God morgon….känner mig lite vimmelkantig efter gårddagen…blev en lång dag med jobb och trav..sen hem och städa för idag kommer sambons släkt på kalas, men innan dess ska jag hinna jobba lite och gå till skolan.
Hoppas ni får en bra dag!
Gojjon på er!
Jobbade igår, jaja, jag ska inte klaga, en helgdag på 10v, 9-13. Men utöver det blev det ett par timmars övertid, kraschade i soffan kl 22. Men nu är det nya fräscha tag
.
Nu är det dags för äldsta dottern och maken att vara förkylda, han har varit risig hela helgen och dottern började igårkväll. Nää, nu är det dags att stänga av datorn, släppa ut pålarna och åka till jobbet. Syns senare

God Morgon , idag ska jag bara återhämta mig från gårdagens utställning , trött i kroppen . Ska iof köra syrrans dotter och hästar till massör, men det är inte så ansträngande ju *S*..
Det var ju en fin tid på han ju Rebecka , bara fortsätta hoppas att han skärper sig och fortsätter så ..
Morron!
Dimma och disigt, ska nog krypa upp i soffan med frukosten innan jag sätter ingång med stallrengörningen.

God Morgon! Har just följt barnen till skolan. Skall jobba lite på förmiddagen. Tänkte få i mig lite frukost först, jag har så svårt att äta på morgonen.
Dimmigt här också.
#2 Han gick kanon…inget trams, ingen galopp..inget försök att bryta ut.

God morgon!
Dimmigt och disigt här oxå.
Ingen skola idag då vi ska göra vårt projekt till helgen. Måste däremot få pluggat idag.
#2 Grattis till gårdagens resultat!

#6 Tack för det , jo vi är jätte nöjda med reultaten , kan ju inte vara annat.
skönt Rebecka nu håller jag tummarna att han fortsätter så.
#7 Tänk vad lite bomull kan göra 

God morgon. Här sitter jag framför datorn på jobbet lite lätt trött efter resan tur och retur till Frillesås. Mastig bit på nästan 70 mil. Men oj så roligt det var.

#9 *S* hur kan du vara trött efter den lilla biten ;-)

ja du
, jag måste vara i dålig form eller nåt, skyller på att jag blev dunderförkyld efter Ludvika förra helgen *skratt*