Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 563 ggr
Johanna-Granberg
0

Hallstahammar den 28/10

Dags att anmäla till Shetland Nords Halloween utställning i Hallstahammar den 28/10. Domare Alf Johansson.

Fina priser till alla deltagare.

**Extra priser som:
**Bästa Utklädnad Senior & Junior
Bästa Veteran
Bästa Mini
Bästa Färgade Ponny (ej fux & svart)
Bästa Västmanländska Ponny
Uppvisarpriser
Väl matchade priser m,m.

Endast 60 deltagare så först till kvarn…

Anmälan skickas till
Johanna Granberg
Skogsduvev. 3
724 70 Västerås
el johanna.granberg@bredband.net

Så kom igen och klä ut Er och ha en rolig dag i shetlandsponnyns tecken.

Utställningsansvarig
Johanna Granberg

Johanna-Granberg
0

"putt"

Cattis
0

Hmm… har ni bytt domare?!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Johanna-Granberg
0

Det har alltid varit Alf Johansson som ska dömma, vad menar du?

Cattis
0

Vad jag menar, jo bara helt enkelt att jag börjar bli senil. Vadårå?  Cool Räcka ut tungan

Sorry, jag behöver kanske en stark kopp kaffe till så jag inte sitter här o hallucinerar.

/Cattis

Tigrou
0

Jag har börjat fundera på vad jag ska klä ut mig till… Jag har även funderingar på att ha en likadan dress på Primör.

Finns det inte pris för bästa utklädda ponnyFlört

Cattis
0

#5 Men, hästen kan ju inte ha ngt på sig på utställningen…

/Cattis

Tigrou
0

#6 Varför inte,Skrattande den kan väl vara utklädd före och efter ringen. Jag hade tänkt att vi skulle matcha varandra.

Lauth
0

Men jösses sluta jag får prestationsångest! Jag har ju inte ens en aning om vad jag ska ha på mig. Funderar dock på att sätta små djävulshorn på fölungen. Mest som blinkers till kvasten då förstås Skrattande

Tigrou
0

# 8 Drar du svansen åt olika håll när du vill att hon ska blinka?Flört

Lauth
0

Har inte riktigt kommit så långt i hanteringen. Måste hitta nog lång kvast åt mig och 3 ponnyer först.

Ann-Christine
0

#8 …Hamster-temat kanske Cool

susanne-s
0

Är det ngn som inte ska klä ut sig?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

jullan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag skulle gärna vilja vara med. Men det är såååå långt dit från här. "putt" !!!!

Annars hadde jag haft djävulshorn på valacken och "spindelnät" i manen på stoet ! hahahahhaSkrattande

Lycka till med era utstyrslar. Sist jag var på haloween utstäl. var det en som hadde gjort sin mini till en pumpa!!!! heheheh….. så jäkla söööt den var! Givetvis tog hon av den vi bedömning! Men det hade ju varit lite kul med att få en pumpa bedömd också!!!! Undra hur det låtit, -"Lite rund om magen, Rör sig lite rullande, samt har en grön utväxt till svans. hm…. Undra vad det blir för p. hehehhe. Ne lycka till nu! Jag får väl trösta mig med att jag ger ngn annan priset i bästa färg mitt sto är en underbar brsk, samt att min klädsel skulle ju spöa allas! hehe…. Lätt för den som inte ska va med att säga… hihihihih.

Godnatt med er alla shettisvänner!!!!

Lauth
0

Fast hamster, vet inte jag. Har ju alltid med mig min. Känns inte riktigt Halloween för mig. Fast vad hette den där gamla filmen om gulliga djur som var små och gulliga så länge du skötte dom annars blev dom små monster. Gremlings? Fundersam Det kanske vore nåt..

Cattis
0

#14 Gremlins :-)

Det fanns en Gremlin som hette Stripe, han hade tuppkam. Om du klipper Blonds man som en fjording kan hon vara Stripe Oskyldig

/Cattis

Ellinor Johansson
0

# 14 Jag kan hjälpa dig att klippa manarna om du ska stajla pållarnaOskyldig

Cattis
0

#16 Säg till då ni ska göra det så kommer jag också. Jag har grön och röd hårspray som ungarna fått då de varit hos frisören. Kan tänka mig att det skulle bli snyggt i de stubbade manarna.

/Cattis

Lauth
0

#15 och #16

Usch och fy. Här klipps ingen man inte!!Skrikandes  Däremot vet jag att jag har en STOR burk med hårgele. Skrattande

Ellinor Johansson
0

# 18 V a tråkig du är, det hade varit så kul

susanne-s
0

Måste man klä ut sig?, någon som inte ska det?

www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

#20 Nej det måste man inte. Det är många som inte gör det.

/Cattis

Tigrou
0

Nu har jag bestämt vad vi ska klä ut oss tillGlad så det är bara att sätta igång symaskinen. När jag nu ska hinna detFundersam

JMax
0

Jag vet inte om jag vågar anmäla… det kan vara halt ute och då vill jag inte köra så långt…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Cattis
0

#23 Men hörru, kan du åka på vinterutställning när det är svinhalt, då kan du o Norma komma till Hallstahammar också! Du får bara låta bli att köra så fort som du brukar. :-)

/Cattis

susanne-s
0

Nu är vi anmälda lill killen och jag  =-)

www.gullsmyrastuteri.se

JMax
0

#24 Men det är inte lika långt som till Hallstahammar. På vintern kör jag så sakta att jag får åka hemifrån en vecka innan det börjar!!!

Johanna-Granberg
0

Nu är det inte många platser kvar, så Ni som tänkt komma till Hallstahammar och inte har anmält än, då får Ni skynda på.Skrattande

MVH Johanna

JMax
0

Jag trotsar halkan! Jag har anmält!!!

Johanna-Granberg
0

Då var det FULLT till utställningen i HallstahammarSkrattande.

Är det någon som vill ställa sig i kö utifall att det är någon som stryker innan anmälningstiden gått ut så hör av Er till mig (se adress ovan).

MVH Johanna

Ellinor Johansson
0

Finns det inte plats för mer häxor i Hallstahammar så får åka häxorna  till Vreta skolan helgen efter. Det finns fortfarande plats för några kvastar till.