God Morgon 19 september
Idag är det Lingondagen på mina barns skola. Det innebär att hela skolan skall till skogen och plocka lingon, som mattanterna sedan gör sylt av. Sen får barnen hemgjord lingonsylt att äta, lyxigt va.
Fast i år kommer den senare än vanligt, så jag undrar om det är så mycket lingon kvar. Men det är roligt att vara ute i skogen hela dagen och grilla matpaket över öppen eld. Klass 3 och uppåt cyklar dit, så det gör jag också.
Det ser ut som att det är säkrast att ta med regnkläderna.

God morgon så härligt det låter Anette rena rama lyxen ju, Idag är det jobb som gäller och det regnar lite lätt här tror jag nog allt att det gör,
Dessa lingondagar uppskattas verkligen av barnen…Skoj!
Själv ska jag vara ute och stöka idag. Det finns en del att pyssla med. Ser ut att bli sol idag också.
God morgon, förresten!.
# 0 Vilken bra ide, vilken bra skola ni har var rädd om mattanterna hos oss kommer maten som rest många mil med bil. Ibland räckte den ibland inte…
God morgon!
Sitter på jobb och har väldigt mycket att göra..men givetvis så slutar vårt beställningssystem att fungera..så nu sitter man här och rullar tummarna tills våra IT-killar får igång det igen…*gäsp*
godmorgon.
Härligt det där med lingondag,det finns inte här nere i allá fall inte i Landskrona kommun tyvärr
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Här regnar det idag, blä! Och jag hade som vanligt tvätt ute, hm.
Måste ta itu med lite städning idag.
Amor vincit omnia 

God morgon!
Själv är man jätteförkyld och ska tillbringa dagen på soffan… suck..

Gó middag!
Är också förkyld, så jobbet går på halvfart och sitter och fluktar på nätet istället. Här är det dock vackert och rätt varmt ute, så nu längtar jag hem! // Erica

God middag!
Skolan klar för idag. Undersökt olika stadier i stråsädens utveckling. Riktigt intressant att gå igenom de olika stadierna. Försöka bruka allvar med pluggandet i eftermiddag…
God middag!
Idag fyller vår älskade dotter tre år, jag fattar inte vart tiden tagit vägen. Hon cyklar runt här inne för fullt, på sin nya cykel med stödhjul.