Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 848 ggr
balotte
0

God morgon 18/10

God morgon!

Idag är det start i seriespel med hästskokastning. Hästarna är ute i det gråa regnrusket. Ska snart iväg och kasta. I eftermiddag blir det hästgöra för hela slanten.

Ha en bra dag alla!

Annette
0

God morgon!

Mor, son och barnflicka skall släppas ut. Sen blir det lite stallsysslor innan vi åker ut och äter med mamma. Hon fyller år idag. Vi har köpt en GPS till henne, det har hon pratat om ända sedan jag höll på att köra oss till Oslo på hemvägen från Karlstad Skäms.

Cattis
0

#1 Hälsa o gratta!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

sara-ek
0

Morning!

Äntligen hemmkommen från sjukhuset och redo att gå tillbaka till data världen:) Idag blir detatt köra ut föräldrarna till sommarstället för att sedan kunna ha bilen hela helgen;) Ska även ta en tripp till stallet och pussa lite på hästen:)

Ha en bra dag!

Silenos
0

#1    " Idag är det start i seriespel med hästskokastning. Hästarna är ute i det gråa regnrusket".

Min fantasi skenade iväg, jag såg framför mig hur hästarna ställde upp sig för att kasta sina skor.

Sitter här och fnissar för mig själv, tack för en rolig start på dagen.

zettan
0

#4 asg Skrattande  Flört

God morgon
Här är hästarna utsläppta och fodrade. Stallet är mockat och vatten är påfyllt. De ska komma in regn i eftermiddag sägs de. Men hoppas jag kan motionera ngn häst i eftermiddag ändå utan att bli genomblöt. Igår tog jag en lång jogging runda med stona. De var helt stolliga. Men kul var deSkrattande.

Vi ska strax åka in till stan och uträtta lite ärrenden. I morgon fyller brorsans sambo år så då blir de tårta och massa kakor Cool.
Hoppas alla får en bra dag idag

shettismaffian
0

Godförmiddag !

Här skiner solen för en gångs skull, ska ut snart o laga min bil så jag kan ha den till utställningen på lördag.

Vår andra bil som är påställd har inte dragkrok, men min gamla som jag ska ha sen har så nu ska den fixas och bli körduglig.

Sen blir det en sväng till stallet , mocka fixa maten o sen köra en tur. Putsa lite läder saker kan vara bra att hinna me.

Ha en bra dag i höst vädret.

sanne
0

go lunch !

har precis kommit hem från fölmönstring, så himla kul !!! massor av fina ardennerfölisar o naturlitvis den vackraste av de alla,

lilla Röstorps Chardonny, svart shettis sto född 17 maj 08.

Hon fick otroligt fin kritik o poängen 8 8 8 8 7 =  39p klass 1. Grattis Anna :) o Kristina som är lycklig ny ägare till lilla Myran..

nu ska jag bara dricka lite kaffe sen ska jag ut o fixa stallet o städa bilen.. ha en fortsatt bra dag alla !

balotte
0

#4 Kan se det framför mej ocksåSkrattande. Men hästarna fick stanna hemma utan skorOskyldig.