God morgon 2008-10-21
God morgon
En fullspäckad dag väntar, går av jobbet kl 8 och ska därefter på husvisning och ett par timmar senare kommer hovslagaren. Undrar när jag ska få sova ett par timmar?
Perfekt att jobba natt för då hinner man fixa massa på dagarna men sömnen börjar halka efter nu och det känns…
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon!!!
Här öser regnet ner utanför sovrumsförnstret. Ska snart åka ut o fodra kusarna, alla har fått stå inne inatt. Har inget planerat för dagen men det brukar bli fullt upp i slutändan ändå. Ska försöka hinna med o köra en sväng med snabeltaxen o moppsen oxå, så jag får rena golv iaf.
Ha en bra dag i regnet!!!

God morgon!
Här regnar det och blåser, typiskt oktoberväder, brrr. Idag skulle jag tränat men kroppen säger ifrån så det blir att ta det lugnt, ska väl dra igång ett tvättmaskin och göra lite nytta, men kroppen vill något helt annat idag
Hästarna har fått morgongott och extra goda äpplen nu på morgonen, de gillar de skarpt.
Ha det gott!

Hm brukar sällan hinna skriva här men eftersom den förb…
bilen inte startar så sitter jag strandad tills min käre far dyker upp för att hjälpa till! Jaha man får ju se det positiva i eländet att det inte inträffade när jag var iväg men Anton och tränade i lördags. oo hade varit mycket hemskare!
Det är "bara" praktik jag missar och det är först imorgon jag måste ha en fungerande bil då jag jobbar…
Skönt att få gnälla av sig lite

Godmorgon
Varmt och blåsigt ute - härligt.
#0 Glöm inte bort att vila en stund ibland också!
God morgon!
här har det blåst och regnat hela natten! Tänkte på det i morse, att det är ju faktiskt inte långt till jul! Tiden bara springer i väg.
Idag ska jag lasta Bill och åka upp till ridhuset och tömköra. Annars är det lagom lungt här.
Ha en bra dag!

God morgon.
Idag blir en ganska lugn dag. Ska ordna lite smågrejer och skriva inledningen på examensarbetet för att få ämnet godkännt. Låter inte "Problematiken med beräkningssätt för särskild avgift (skattetillägg)" som ett riktigt roligt ämne….
#0 Trodde det var husvisning igår….
Ska du köpa hus hanna? 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#4 Tack för tipset, vi ses på lördag! 
#6 Asgarv! Nu först förstod jag vad du menade, kopplade inte alls i telefon. Men jo, du har rätt, det var husvisning igår också 
#7 Någon gång förhoppningsvis men inte det vi tittade på idag