Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1215 ggr
angabogard
0

övernattning..

Är det någon som vet av något ställe man kan få övernatta 2 pållar mellan sundsvall och uppsala? Gärna hyfsat nära E4:an..

Ahnna
0

Jag bor ju så nära Uppsala (8 mil ifrån) så det är kanske onödigt att stanna här, men annars finns det plats i mitt stall/hagar.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Denna kommentar har tagits bort.
ElisabethA
0

När jag flyttade mina hästar Lund - Boden övernattade jag en av nätterna på en travbana. Kolla http://www.travsport.se/sbanor Travbanor brukar ställa upp med övernattningsboxar så tveka inte att ringa. Dessutom ligger de oftast bra till i förhållande till stora vägar såsom E4. Lycka till!

Ahnna
0

Förresten, varför ska ni övernatta? Det är ju inte särskilt långt. Knappt 30 mil.

www.stuteriprecious.se

exitingsvillemo
0

#4 precis min tanke, gasen i botten bara Skrattande

Annette
0

#5. Jag hoppas du skämtar. Har man hästar i släpet får man köra med förstånd.

Vi har väl dessutom inte med att göra varför hon vill övernatta.

JennyR
0

Kan avslöja att pållarna inte bara ska åka 30 mil, utan kommer längre söderifrån, de ska upp till västerbotten, och någonstans mellan uppsala-sundsvall är en lagom mellanlandning på resan :-)

Ahnna
0

#7 Misstänkte det, därav frågan.

www.stuteriprecious.se

exitingsvillemo
0

#6 självfallet var det ett skämt… Tror du jag är korkad?

exitingsvillemo
0

#7 då är det förståeligt att du vill stanna ngnstans och vila upp er.

Hoppas du hittar ngt :o)

[mamma]
0

När är det du vill ha övernattning? Vi har vårat stall står tomt just nu (2 boxar) Stallet finns 3 mil norr om Gävle.

angabogard
0

Glad Tack för alla svar. Men pga olika anledningar blev rutten ändrad så det blir nu kortare än det var tränkt så det löser sig!