övernattning..
Är det någon som vet av något ställe man kan få övernatta 2 pållar mellan sundsvall och uppsala? Gärna hyfsat nära E4:an..

Jag bor ju så nära Uppsala (8 mil ifrån) så det är kanske onödigt att stanna här, men annars finns det plats i mitt stall/hagar.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

När jag flyttade mina hästar Lund - Boden övernattade jag en av nätterna på en travbana. Kolla http://www.travsport.se/sbanor Travbanor brukar ställa upp med övernattningsboxar så tveka inte att ringa. Dessutom ligger de oftast bra till i förhållande till stora vägar såsom E4. Lycka till!

Förresten, varför ska ni övernatta? Det är ju inte särskilt långt. Knappt 30 mil.
www.stuteriprecious.se
#4 precis min tanke, gasen i botten bara 

#5. Jag hoppas du skämtar. Har man hästar i släpet får man köra med förstånd.
Vi har väl dessutom inte med att göra varför hon vill övernatta.
Kan avslöja att pållarna inte bara ska åka 30 mil, utan kommer längre söderifrån, de ska upp till västerbotten, och någonstans mellan uppsala-sundsvall är en lagom mellanlandning på resan :-)

#7 Misstänkte det, därav frågan.
www.stuteriprecious.se
#6 självfallet var det ett skämt… Tror du jag är korkad?
#7 då är det förståeligt att du vill stanna ngnstans och vila upp er.
Hoppas du hittar ngt :o)
När är det du vill ha övernattning? Vi har vårat stall står tomt just nu (2 boxar) Stallet finns 3 mil norr om Gävle.

Tack för alla svar. Men pga olika anledningar blev rutten ändrad så det blir nu kortare än det var tränkt så det löser sig!