Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 737 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-10-22

Ännu en underbar morgon på jobbet! Ska äta lunch med en kompis som nyligen blivit mamma och som jag inte träffat på ett bra tag, ser fram emot det.

Någon hovslagare blev det inte igår men jag hann i alla fall pyssla och trimma lite skägg inför helgen.

Ha en bra dag!

polgara
0

God morgon!!!

Är helt nyvaken, försovit mig lite. Ska snart iväg o fodra o släppa ut kusarna.

Har inget planerat för dagen som vanligt.

Tror jag köpte mig en ny häst igår, ett äldre sto.

Ha en blöt höstdag!!!

Mija
0

God morgon!

Första barnet ivägskickat till skolan och hästarna har fått morgnmums.

Här regnar det som attan och blåser halv storm, inget skönt väder alls, när man tror att hästarna ska söka skdd, ja, då står de mitt i hagen och i värsta blåsten och äter, hm, en annan är lite pipplig tror jag, hästarna är nöjda i alla fall, som tur är.

Idag blir det väldigt lugnt, BARA  dyka ner i tvättkorgen och ta hand om lite sånt, men annars blir som sagt lugnt.

#1 Kul med en ny häst, lycka till!

VeronicaP
0

God morgon

Snart dags att köra sonen till dagis . Hade hovslagarn här igår och verkade de som ska visas på utställning + att jag misstänkte hovböld på 2 års russhingsten och welshfölet och mycket riktigt var det hovbölder och nu får de stå inne några dagar , lilla fölis var skitduktig under hela tiden när hon grävde och öppnade bölden sen fick de ju lite gips och sådant på *ler* och de stod så snällt båda två :-)

Ninnii
0

God förmiddag!

Idag gick jag och Matilda till skolan för att jag skulle lämna in mina betyg, CV osv, för att jag ska kunna stå som inrigning på särskolan och fritids. Matilda hon pratade och pratade. Tyckte det var roligt att vara i skolan. Sen skjutsade jag henne till dagis, ska hämta henne om 1 timme.

I eftermiddag ska Matilda få rida Bill. Sen ikväll ska jag och Peter till Uddetorp, Anders Eriksson är där och förreläser. Ska bli intressant, trots att jag missar Bonde söker fru!

Ha en bra dag!

[LinneaDahlberg]
0

Goddag!

Solen skiner, jag pluggar för fullt inför tentan (som vanligt hittar man på tusen andra saker att göra då) och jag är bara allmänt glad och inspirerad!! Ska ta tag och möblera om mitt liv lite så fort tentan är över, och jag har en känsla av att jag kommer må så bättre och ha så mycket roligare! Inte för att det är dåligt just nu, men förbättringar är ju alltid välkomna! Glad
Ser även fram emot Ärentuna-utställningen… faktiskt! Skrattande

#0 visst känns det som om alla blir gravida och får barn nu?! Har jag blivit gammal, kanske?

shettismaffian
0

Godkväll !

Har nyss kommit hem från jobbet, ska fixa middag till barnen.

Väntar på samtal från min kompis Cissi som är och tar hand om hästarna idag, hon och jag har haft hästar ihop i många år så jag litar stenhårt på henne och vet att hästarna får de, de behöver.

Ser fram emot helgen och lördag då det är Halloween utställning i Ärentuna, ska bli kul att se hingstarna. Håller på och letar kläder måste ju klä ut sig me ju Tungan ute

Ha en fortsatt bra kväll

Annelie-P
0

#0 Lunch med kompis.. Inte vila idag heller!!?

Hanna-D
0

#7 Jodå, hela kvällen och natten var lugn och nu är jag ledig tom lördag, fördelen med mitt jobb är att det är väldigt intensivt ett tag och sedan är man långledig Glad Är ni laddade inför lördag?

#5 På jobbet är det Baby-boom nu så det kanske stämmer!

Annelie-P
0

#8 Inte helt laddade ännu. Men det ska nog komma imorgon när jag börjar göra i ordning!

[LinneaDahlberg]
0

#8 här är det också baby-boom i mina trakter… till och med min äldsta kusin ska få barn! så snart har jag ett eget kusinbarn! då känner man sig gammal… (är näst äldst av 19 kusiner, den yngsta är bara 5)