Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 891 ggr
Mulla
0

God Morgon 23/10-08

God Morgon!

Idag är det dax att jobba igen efter ett par dagars ledighet! Ska bli skönt att göra något vettigt!

På Lördag bär det iväg till Markaryd för att hämta min fina fina valp! Har min egen lilla nedräkning här hemma! Längtar såå..!

Idag var det ruskigt kallt ute, fick skrapa rutorna och när jag körde pojkvännen till macken så spann det i kurvorna så kör försiktigt!!!

Ha en jättebra dag! Skrattande

shettismaffian
0

Godmorgon !

Sitter här och ska äta frukost, mellan sonen är redan vaken han sörjer sin älskade hamster som gick bort i söndags.

På mitt schema i dag står arbete först nu på morgonen , sen blir det att ta sg till affären och fixa utklädnings kläder till lördag till både barnen och mig. Är det Halloween utställning så är det då måste man ju ha kul och spöka ut sig lite,

Ska bli otroligt kul, så många fina hästar man kommer få träffa och även tävla mot. Och träffa trevliga människor med, kommer nog bli en riktigt bra dag.

Ta hand om er allihop

polgara
0

God morgon!!!

Här regnar det som vanligt.

Ska snart åka ut o fodra hästarna o släppa ut dom, alla har fått stå inne inatt. Sen ska det mockas o göra stallet färdigt för kvällen.

Har som vanligt inget planerat för dagen, men den blir säkert fullbokad i slutändan ändå.

Kör försiktigt gott folk!!!

balotte
0

God morgon!

Här verkar det bli en fin dag. Hästarna är ute och getterna ha fått sin matranson, nu ska jag ha min. Jobba som vanligt och ikväll blir det hästgöra (min avslappning efter jobbet).

Ha en bra dag alla!

AusaBausa
0

God morgon!

Här har vi upehåll, solen börjar titta fram ordentligt men bara 4plus, brrr..

I dag händer inte mkt mer än jobb, jobb o åter jobb…börjar 9 i dag o ska jobba till sent ikväll, slutar 15 i barngruppen men har sen planering till vi är klara:-)

Så hästarna får stå i dag men var ute på promenad m Kefir igår, hon fick både hoppa o klättra. Kul tyckte hon…

Ha ne bra dag alla!

Ninnii
0

God morgon!

Ska strax gå ut och släppa ut hästarna. Peter fodrar dom vid 7.30 när han kommer hem från jobbet och de brukar vilja ha 1 timme på sig innan de går ut. Tror de tycker det är lite mysigt att morna sig innan. Jag prövade en gång att komma efter 1/2 timme, men då blev de nästan upprörda, de var inte klara med sitt mornande.

Idag ska Matilda rida efter dagis, sen ska jag köra henne till mormor, både jag och Peter jobbar inatt så då får hon sova över där.

Annars är det lungt!

Ha en bra dag!

IdaS-A
0

Malin, du lägger väl ut kort på valpen sen? :)

Mulla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

javisst de gör jag om det är någon som vill seFlört.

kan bjuda på en redan nu.. Fast det är ju lite OT shettis!Obestämd
Hoppas det är lungt..heheSkrattande

Mulla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

javisst de gör jag om det är någon som vill seFlört.

kan bjuda på en redan nu.. Fast det är ju lite OT shettis!Obestämd
Hoppas det är lungt..heheSkrattande

Mulla
0

Oj det vart 2…! Oskyldig

[Teddy]
0

Malin! Vilken liten pudding!! Nu blir väl Doris glad?

[LinneaDahlberg]
0

#7 Oh hjälp så söt!!! bäbisdjur är lätt det bästa som finns!
grattis till den nya familjemedlemmen!

Mulla
0

#10 Ja det hoppas jag för jag tänkte nämligen att jocke skulle va hundvakt när vi är på hollandsresan! heheFlört

#11 Ja visst är han söt! Men han är MYCKE sötare live..Skrattande

polgara
0

Vad blir det för ras på den när den blir stor? JättegulligGlad

Mulla
0

det är en australian shepherd..! Ganska svårt att beskriva men den blir vell UNGEFÄR i höjd med en schäfertik! Lite mindre..
Så det är ju en hund av mellanstorlek..

Brukar säga i höjd med min förra hundOskyldigmen det är ju lite svårt för dej att veta..Flört

Har fortfarande inte förstått att vi åker i morgon! Ska bli så otroligt kul..!

polgara
0

Jo jag vet vad det är för ras, men har aldrig sett den som så liten bäbis

Mulla
0

#15  hehe joo nu har du!Flört

Annette
0

#14. Är det samma ras som Carina Wallin har?