God morgon 24 oktober
God morgon
Här blåser de som sjutton och regnet slås mot fönstret. Hua inget roligt väder alls. Ska snart åka till jobbet och jobba mina timmar. I eftermiddag bär de av mot Ullared. Inte varit där på ett tag så de känns kul att åka dit. Åker med min brors sambo så vi kommer nog snacka en del i bilen ner. Sitta och sjunga med i låtarna brukar vi göra
. Är hästledig idag. De känns lite konstigt faktiskt. Ha en bra dag alla

God morgon!!! Det är faktist den 24de oktober idag
Ska snart bege mig till stallet för att fodra o släppa ut alla kusarna. Sen blir det o göra färdigt stallet för kvällen.
Sova lite under dagen för jag ska jobba i natt.
Det regnar o blåser friskt idag så det blir regntäcken på.
Ha en blöt höstdag allihop! Nu är det bara 2 månader kvar til jul!
Haha jepp 24:e och löning är de jippi.
Själv ska jag få upp barnen och i dem frukost , de ska till skolan sista dagen innan höstlovet. Se bär det iväg till stallet för mig hovslagaren kommer och fixar fötterna .
Sen blir det att fixa inför morgondagens utställning, inge kul väder ute bara att träna och fixa i.
Ni får ha en riktigt bra dag allihop.

God morgon. Här regnar det och blåser idag.
Tur att det inte var sådant väder igårkväll när vi var på Åby och tävlade, blåste gjorde det men inget regn i allafall. Amanda körde Ijor igår på ett insprängt lopp där och vann och hon ledde hela loppet och vann stort.
Trodde jag skulle få sovmorgon idag men inte , för Amanda ska till tandläkarn nu vid 8 och då får man snällt släpa upp både mig själv och lilleman och köra henne dit.
Ha den trevlig dag i höstrusket.

#0 Fel datum väl det när de 24 idag om jag kommer ihåg rätt ;-)

God morgon!
Här blåser det som attan och har gjort hela natten. Idag blir det att umgås med min moster och min kära mor som kommer och hälsar på, kul.
Annars blir det lugnt, skönt att ta det lugnt ibland också.
Ha det gott alla

God morgon! Idag ska jag ner till Arlanda och hämta man och barn som har varit hos mormor i Florida nästan 3 veckor. Åååååh vad jag saknat dom!! Men ikväll ska vi mysa och bara kramas hela kvällen, och helgen och nästa vecka…..

. Nu ska bara djuren utfodras, hundarna ska få en prommis och sen ska jag åka vid 12. Ha en bra dag alla! //Erica

Vad ska jag säga? GoMidda!? Har fått en liten sovmorgon idag.. Mycket välbehövt då jag jobbade hela dagen igår! Började 9.00 och slutade 20.00.. Va helt slutkörd när jag kom hem!
Idag blir det att åka till CityGross och fika med en vän och sedan handla lite mat. En relativ lugn dag för min del..
Tänkte att jag skulle åka hem till mamma och gosa och mysa lite med min ögonsten Gracia och hennes föl Charmtrollet Miloin.!
Har inte varit där på ett par dagar nu så jag saknar dom faktiskt lite granna! hehe
Vädret är vell inget vidare idag, grått och mulet men dock inget regn ÄN! men jag gissar på att det hänger i luften redo att komma när jag går ut! 
Ha en fortsatt trevlig dag!

Fy vad jag fryser! Nu har jag jobbat klart för denna vecka. Skall in och handla mat och till stallet. En fördel med temperaturen är åtminstone att maten klarar sig i bilen medan jag är i stallet några timmar.
Här har det inte varit någon bra dag, började plocka hem hästar från betet i morse inför morgondagens utställningen. En bil kommer i full fart och kör på en av våra ponnyer
Idioten som körde smet såklart och jag tog reg. numret men när jag ringde polisen för att göra en anmälan visade det sig att den var falskreggad så vi kommer inte att få reda på vem som körde. Bilen är i alla fall utlarmad.
Ponnyn verkar okej trots allt, vi får se om den är stel i morgon och om det är någon idé att ta med den på utställningen. Jag är så förbannad!
Dags att fortsätta att putsa leriga ponnyer inför morgondagen 
#9 Va, vad är det för en idiot egentligen!!!??? Inte ens stannar och kollar att alltär okej?? Vilka jäkla människor det finns!!
Hoppas ponnyn är ok, var det någon som skulle på utställning i morgon?
Delad glädje är dubbel glädje :)

#9 Sicka J---la idioter det finns överallt och det var kanske inte så konstigt att de inte stannade med tanke på att den var falsk reggad.
Håller tummarna för att ponnyn mår hundra bra i morgon .

#9: Men usch, så otäckt! Vilken tur att ponnyn verkar OK!

#9 Vilken människa. Tur det gick okej för hästen och tur det inte var du själv som kom i vägen.

men jösses, hoppas allt går bra Hanna, tänker på er, o håller tummarna för i morgon !
#9 men fy så hemskt! hoppas verkligen att det går bra för ponnyn.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#9: Men fy vad hemskt! Hoppas det gick bra trots allt…..
Men herre jösses. Hoppas det inte är blev något med ponnyn!
#10 Det var planen, får se i morgon hur han rör sig 

#18 Hoppas han inte är stel imorgon och att bilen hittas och personen hittas. Idioter finns det gott om. Lycka till imorgon ska hålla tummarna för dig. Lite extra för Epus och piraten av given anledning….
#19 Tack! Piraten hoppas att du hittar en liten ryttare till nästa år för maskeradklasserna! 
Det finns många idioter i trafiken. En bit ifrån oss hände också en olycka med en häst. Bilföraren satt och pratade i telefon så han såg inte att två personer står och försöker hejda honom. Tyvärr slog han av alla fyra benen på hästen. Men det värsta var att han bara gick ur bilen och frågade varför hästjävlen sprang rakt ut framför bilen och titta vad den har gjort med min bil
#21 Skrämmande! Vi hade "tur", i värsta fall är det mjukdelsskador men han ömmar inte och rörde sig normalt ikväll, får se om han har ont i morgon…

#0 Jag var också där idag :)
#22 Håller tummarna för att hästen inte skadat sig