Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 768 ggr
[Rebecka]
0

Ro-Mall

Har hört fr ägaren som äger Mall och han har det kanon hos henne.. Hon trivs med han o allt går jättebra.. Hon ska skaffa vagn te han o köra in honom o hon skrev att det skulle bli kul att börja inkörning på han.. Sj tro jag han kan bli en kanon bra körponny.. Hon lovade att skicka bilder te mig när hon har ha tid att ta lite på han.. 

Så fort jag hör mera så hör jag av mig igen :)

[Rebecka]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske ska meddela att mall står nu nere i kristianstad mellan arkeltorp o vånga.. ja han ha bytt ägare.. blev så sur o ledsen när jag såg att hon skulle sälja han som jag sålde till i jämjö.. hade bara sån lust att åka o hämta han direkt men tyvärr kunne jag inte pga av ekonomi o personliga själ.. hon lovade ett långvarigt hem o hade jag vetat detta hade jag ALDRIG sålt han till henne..

men iaf så pratade jag med hans ägare nu ikväll o jag berättade om hans bakgrund o hon visste inget om han o va klart jätteglad av allt jag berättade..

hon berättade sj för mig att han var lite skygg men ändå gick allt bara  bra.. hennes 3 åriga dotter rider, leder o pysslar med han o d går bara bra..  hon har planer på att behålla han o d känns så skönt, ananrs tar jag han direkt igen.. känns ändå med så skönt o bra att han bara e 6 mil fr älmhult, så nära mig ändå..   ska försöka ta nån buss ner nån dag o hälsa på han o ta färska bilder på han som jag sen kan lägga ut här så ni få se han…

(bilden e fr när han stod hos mig)

powderpuff
0

Låter nästas som den jag köpte min shettis av men hon kom ifrån Kristianstad trakten. Jag bor ca 3 mil från arkelstorp.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"