Västmedlemmar - aktiviteter i vinter?
Bara en liten undersökning av ren nyfikenhet:
Är medlemmarna intresserade av att ha några aktiviteter i jan, feb, mars (Utställning ej medräknat)?
Isf, vad? Och var?

Jag skulle vara intresserad av lite löshoppningar. Inte för långt bort utan närheten av Borås området.
Spännande föreläsningar kanske… då åtminstonde inte jag är så pigg på att ut och köra med transport på vinterunderlag…
Jag skulle oxå vilja vara med på löshoppning, då kan jag tänka mig att åka om ni vill vara i Borås trakten.
Sen skulle jag vilja pröva agility oxå.
Körning oxå, då såg jag i onsdags att Uddetorps skolan hade ett bra underlag som inte vart djupt. Som är bra att köra på då min behöver ett som har hårdare.
Det var lite tips från mig.

En visnings kurs inför kommande utställningar.

Agility hade varit kul att testa också. Aldrig gjort de men hästarna skulle nog gilla läget

skulle vilja ha förläsningar, Avelsplanerings kurs.. Exteriör kurs el liknade. foderlära.. Visnings kurs..
gärna löshoppning till våren, träning inför 3års test mm..
har massor av ideér men svårt att få med ett antal medlemmar så dom går att genomföra..

Jag är intresserad av massor med saker, men liksom Anna-Karin hellre föreläsningar än aktiviteter där man måste ta med häst.
Löshoppning är bättre att ha längre fram i vår, tror jag. Åtminstone var uppslutingen bättre i våras än när den körts på hösten.

Någon tömkörningstävling hade varit jättekul!

Tömkörning :) Skulle det vara en vinter utställning i Frillesås den 15 mars hittar inte den tråden

#9 all info från shetlandväst hemsida om utställningen i Frillesås 15 Mars är borttagen
så jag undrar som du blir de ingen?
Agility träning, typ varje eller varnan vecka i Nossbro :)
Löshoppning kanske varnanan veckan .
Körningsträning .. Precison och maraton . gärna när man lär sej tekniken att köra mellan koner m.m
Visningskurs vore jättekul :D
Jag skulle vilja ha en praktisk föreläsning av duktig hovslagare - vad kan man göra själv mellan verkningar? hur ska man vårda fötterna på våra hästar, sjukdomar som fång, bärrandsröta, mugg.. osv osv
Skulle gärna också vilja ta hit Agnetha Hecht för läderkurs.
Kanske en körkurs, det hade jag också nappat på direkt.
#8 håller med :DD
Typ man tränar några ggr så sen sista dagen eller ngt så har man en tävling :))
Skulle även vara kul om man hade agility träningar och sen en tävling , och det skulle kunna vara i Nossebro
Löshoppningen kan vara ngnstans runt Borås vore bra det med :DD
Körträning i Nossebro i ridhusen . precison/dressyr med koner
att man också kan lära sin shettis konster kanske . typ buga eller ngt liknande :)
#10 Jag undrar oxå vart den tog vägen…

#15. Det är mitt fel. Jag var för snabb med att lägga ut informationen. Alla utställningar skall godkännas av SSS innan man får göra det. Nu vet jag det och misstaget skall förhoppningsvis inte upprepas.
Detta är anledningen till att både tråden och infon på Västs sida är borttagen.

#16 *ler* alltid lär man sig något nytt