Godmorgon 26 Oktober 2008
Godmorgon!
Jaha, vaknade klockan sex idag med, pissregnar ute… Jag som hade tänkt börja vänja James vid hans nya sele, men nu får den väl bli lite blöt helt enkelt.
Hoppas ni har bättre väder!
lurvponnyn.vimeddjur.se
Här är det regn och rusk. Hästarna får stå inne idag för jag avmaskade dom igåreftermiddag, så idag får jag mocka många ggr jag vill inte ha ut ev mask i hagarna. Dom ska få en ordentlig rengöring och promenad idag.
Ha en bra dag alla!

God morgon , här har det regnat och stormat hela natten och det blåser ju mindre nu men det regnar fortfarande och vi har fått en stor swimmingpool i stonas hage …
Det är så tråkigt för det blir ju så geggigt och lerigt i hagarna *suck*

God förmiddag!
Blåst och regn är bara förnamnet här. Det är riktig höst nu.
Idag ska vi inhandla köksstolar och målarfärg, sen får vi se när det blir målat.
Var ute hos stona nästan precis och visst dom är blötta men dom ser ut att må super gott, där är fortfarande massor av gräs och tydligen finns där mer än vatten i det för så fina tjejerna är i hullet. Fölisarna är också fina i hullet och det är gott att se, min tankeär ju att dom sak gå där ute till månadsskiftet nov, dec men vi får väl se hur vädret tänker bli, om det tänker bli minusgrader eller ej.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God afton!!!
Här har man sovit bort hela dagen, det var jobbigt att jobba en timme extra i natt.
Nu är iaf stallet mockat o hästarna har fått kvällsmat, hö har jag hämtat oxå. Vill ha större lagringsutrymme så jag kan hämta hem mkt hö på en gång, istället för att köra var 14de dag. Har kommit på att 9 hästar äter massor med grovfoder.
Har dessutom bestämt mig för o köpa stoet jag var o tittade på i veckan, ska bara se i vilken ficka jag ska gräva fram dom pengarna ur, det var ju inte billigt att ha en häst på djursjukhus på en helg, med jouravgifter mm.
Ha det bra i regnet gott folk!!!

åh vad söt han är Malin!!!

Tack så mkt.. Han är så go.. fast han vet inte alla gånger vad han vill tror ja.. Och han och katten kommer inte riktigt överens än.. Katten är jättenyfiken tills Arrak tittar på henne för då blir hon förbannad istället hehe..
tror de kommer med tiden det där ;-D