Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 295 ggr
RebeckaSvensson
0

God Morgon 21/9

God Morgon!

Inga föreläsningar idag heller men mycket att göra med grupparbetet istället.

Hoppas alla får en bra dag!

VeronicaP
0

Morrn morrn , ska iväg med dottern till tandläkarn och sen ner och jobba lite .. Solen skiner och det verka bli toppenväder idag med.

Pyttis
0

God förmiddag

Lyckliga hästar som fick komma ut igen, efter påtvingad stallvistelse igår.Glad Nu har Vattenfall grävt sina diken klart och lagt ner ledningarna samt snabbt fyllt igen, gjordes sent igårkväll för hästarnas skull! Bra jobbat tycker jag och pållarna förståsGlad

Nu ska "städmaskinen" fram och röja (alltså jag själv) sedan blir det nog körning samt visa de 2 nyanlända lite agilityhinder, får se vad de tycker om det!Flört

Linnah
0

Godmorgon!

Idag ska jag på jobbintervju på en annan stor ungdomsorganisation än den jag är förtroende vald i, och börjar så smått bli väldigt nervös. Håll tummarna för mig om en timme!

Hanna-D
0

God kväll!

En ledig dag som tillbringats i stallet och med hästarna. Har i dag sålt en av mina ögonstenar, det känns inte jättekul men till ett kanonhem är det svårt att säga nej.

#3 Hur gick jobbintervjun?

Milla
0

god kväll har sytt en massa hundkoppel under dagen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Linnah
0

#4 Jo, jag tror att det gick hyfsat. Helt hundra kändes det inte, men det återstår att se vad de tycker. Inom en vecka ungefär får jag svar!

Charlotte-J
0

Fick ta hem Lingon från betet nu ikväll då hon var jätte halt när vi var och kollade till dom. Hon står inne nu och så får vi se om det är lika illa imorgon för då blir det till att åka till ATG. Jag trodde att hon kanske hade fått in något i hoven för hon gick som om det var i hoven det gjorde ont men efter kratsning och klämmande överallt så tror vi att det sitter långt upp i bogen. Kan ju vara en spark som träffat riktigt illa. Jaja, vi får se imorgon vad som händer. Hon är i alla fall pigg och glad och äter och dricker som hon ska.

Amor vincit omnia Kyss

Ellinor Johansson
0

# 7 Hoppas det inte är något allvarligt.