Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 781 ggr
Moheda
0

Utställningsplats i Älmhult

Är det någon som vet på vilken plats i Älmhult utställningen går av stapeln?

helenep
0

Det är vid ridanläggningen i Älmhult, södra delan

[Rebecka]
0

ja precis d e ner på ridskolan i bockatorp.. man kör förbi IKEA lager o sen efter d så vägen på höger sida in

Moheda
0

#2 Tack, Rebecka!

Aribigga
0

Är det någon som vet när första starten går?

lurvponnyn.vimeddjur.se

sanne
0

jag skulle vilja ha en adress typ.. till GPSen…

Milla
0

JA det vill jag också ha, en adress till GPS

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Rebecka]
0

Vägbeskrivningar

Väg 23 norrifrån, från Växjö, sväng höger mot Älmhult södra, kör rakt fram i rondellen, över viadukten och därefter vänster, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Efter ca 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb.

Väg 23 söderifrån, från Kristianstad, Osby, sväng vänster mot Älmhult södra (första avfarten), kör rakt fram i rondellen, över viadukten och därefter vänster, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Efter ca en 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb.

Väg 120 från Traryd. I första rondellen i Älmhult sväng höger mot industriområden. Kör tills vägen tar slut, där tar man till vänster och sedan första vägen till höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Kör ca 500 m tag av mot höger, skyltat Ridskola och Brukshundsklubb. Kommer du från Tingsryd följ vägbeskrivningen Väg 23 norrifrån.

[Rebecka]
0

SaraDoos
0

Adressen: Bockatorp 2, 343 90 Älmhult

SaraDoos
0

#4 det börjar kl. 10

VeronicaP
0

#9 vad bra ska kolla med GPS om den hittar det *S* .. Skönt när det inte är så tidigt

Aribigga
0

#10 Vart hittade du det? Har kollat både i katalog och propp men inte hittat det alls :S

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeronicaP
0

#12 Har du fått katalog?

SaraDoos
0

#12 Jag sitter med i styrelsen och vi har bestämt att det ska börja kl. 10 Flört Katalogerna är på G enligt tryckeriet. Eftersom det inte kom någon idag (inte till mig i a f) så kommer den nog i morgon.

Aribigga
0

#13 Nä, tittade i den på hemsidan, där stod det ingenting. Eller jo det stod en massa roligt men inga tider ^^

#14 Då kan man andas ut då när man vet att den är påväg :)

lurvponnyn.vimeddjur.se