foto älmhults utställning
kommer ha kameran framme på älmhultsutställningen där jag kommer ta kort i tur o ordning på alla hästar. Ni som är intresserade av kort efter utställningen kan pm:a så mejlar jag över.
Bäst du meddelar dej i syds styrelse för det lär bli ett himla liv över denna reklam du gör här. TRO MEJ!
Anna

#1 Fotografera kan man nog göra , utan att det blir liv. Det gör vi ju alla lite till mans. Är det gratis sen så är det ju ingen som tjänar något på det mer än hästägaren som kan få en fin fin bild på sin häst.
#2 Det är ändå en reklamgrej att skriva det här! Ska vara rättvist minsann
oj de hade jag ingen aning om jag tänkte bara om de va någon som ville ha kort på sin häst så kunde de kontakta mig o det är ju givetvis gratis.
Måste jag ändå meddela styrelsen eller hur ska jag gå till väga då?
eller kan jag bara ta bort inlägget?
Det tänkte inte jag på heller då jag erbjöd mej chipmärka hästar på en utställning för en billig peng. Vissa hade stora saker att säga till om det så prata med dom i syds styrelse först. Vissa är fruktansvärt knepiga, andra bättre.

Trams det här! Om man tar kort och inte tänker ta betalt för dem är det inte reklam på det viset Pheobe menar.
Hennes erbjudande om chipning var ett kanonerbjudande men dock ett klart fall av tjänst mot betalning.
ja tycker ju de inte är reklam med tanke på att de är inget man "köper". men en Medarbetare borde reagerat om mitt inlägg varit fel o tagit bort det.
#7 stod inget i tråden att det inte var foto mot betalning, framkom senare.
Medarbetarna reagerar inte på sånt här. Alla tyckte det var en sån himla bra idé då jag annonserande, Ingen bryr sej utan man blir överkörd senare framför en rejäl publik.
Bara en varning för andra som tänker annonsera ut snälla tjänster. Människovärlden är en avskyvärd värld ibland.

#9 Det förstod man ju när man lästa att det inte kostade något pga hon skulle maila ett foto. Annars hade hon skrivit att det kostar en viss summa.
Stor skillnad mot vad du skrev måste jag säga när du erbjöd dina tjänster i Bjärsjö även om jag tycker det var ett bra insiativ från din sida, men jag kan även förstå att man kanske ska meddela de som är ansvariga när man gör det mot betalning.
#9jaja jag känner då inte att jag blir överkörd av en rejäl publik i detta fallet. men jag förstår din tankegång.
#11 skulle du fota och sen ta betalt så lovar jag dej att du skulle få vissa i styrelsen på dej. Säger ju detta för att varna
#10 Jag läste det som att man kunde få provbild så det är nog hurvida man uppfattar det

#12 Det är något som HELA styrelsen står bakom, inte bara vissa.
Gud vad roligt med foton :) Snällt av dig att skriva om det så man vet om det.
lurvponnyn.vimeddjur.se
ja bilderna är givetvis gratis. skulle inte få för mej att ta betalt för det jag tycker det är roligt att fota o vill gärna dela med mig av det.
#12 jag har inte skrivit "ett foto" utan jag menar att jag skickar över alla bilder till hästens ägare GRATIS.

#16. Du får väldigt gärna skicka dem hit också om du vill, så får de vara med i en resultatartikel. Bara någon rapporterar resultat ;)
#16 ja de hade varit kul jag kan tänka mig att rappotera resultat med om de skulle behövas. då jag tänker varadär hela dagen.