Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 581 ggr
polgara
0

God morgon!!! 28/10-08

God morgon i regnet!!!

Nu ska jag snart bege mig till stallet för att fodra o släppa ut kusarna. Sen ska jag iväg med jobbet på utvecklingsdagar, kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag. Det känns alltid oroligt när man ska lämna över hästarna på någon annan. Vet iof att Marica klarar dom minst lika bra som jag.

Hur som helst så är jag absolut INTE laddad för o åka iväg, har fått ont i mitt öra igen, så troligen fick jag inte bukt på min öroninflammation riktigt förra veckan.

Hur som helst, ni får ha det bra i regnet, så ska jag försöka ha det trevligt på Ärsta gård.

Mija
0

God morgon i blötan!

Här har det regnat hela natten och blåser, som vanligt.

Här blir det ett motionspass nu på morgonen, laddar inför att åka dit nu, stora dottern ska få följa med mamma och se att även vi gamlingar minsann rör på ossSkrattande

Sedan blir det att skjutsa barnen till mormor och morfar där de ska vara ett par dagar, så gubben och jag bllir lite barnlediga, hm, brukar bara bli att man gör en massa andra saker som att städa och så då, inte tar man tillvara på den tiden inte som  man borde.

Nehej, dags att sticka iväg.

ha det gott alla i regn och småblåst

Ninnii
0

God morgon!

Nyss hemkommen från jobbet. Sitter och väntar på att gå ut till stallet och släppa ut hästarna efter de ätit upp sitt kraftfoder.

Sen ska jag gå och lägga mig, tror jag ska ställa klockan på 13.

När jag vaknat så ska jag åka och hämta min dotter hos mormor. I kväll ska vi ta det lite lungt bara, Matilda ska nog få rida Bill.

Ha en bra dag alla!

shettismaffian
0

Godmorgon

Va skönt det var med sovmorgon idag, ledig efter en lång vecka var endast ledig för lördagens Halloween utställning. Så idag ska jag försöka hinna med sådant man inte hinner med när man jobbar långa dagar.

Det blir en lång tur i stallet och motionera pållar, sen blir det nog tyvärr sånt där mindre kul som att leta fram snabeltaxen och mopsen och låta dem nosa av golven.

Tvätt fins det en hel del av med både ren som väntar på att hitta in i skåpen och den som vill bli ren så dem får man också ta tag i.

Men först ska de bli stallet, ska beställa hem linfrö kaka me, och kolla efter ett till regntäcke.

Ha en riktigt bra dag, här är uppehåll än

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Här är det snorigt och vi som skulle hinna så mycket när det var Höstlov. Har även haft dataras i några dagar men nu verkar den funka igen. Har massor att ta igen som inte gått att fixa.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#4. Jag har PM:at dig. Ditt datorras kanske är anledningen till att mina mail med foton inte vill åka till dig ;)

Charlotte-J
0

#5 Såg det för bara en liten stund sen och precis då kom bilderna också. Det var 4 bilder totalt som kom, har du mailat fler så får du prova igen. Förbenade datorer!

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#6. Jag har skickat 3 mail och det var inte allt :(

Jag försöker igen (troligen senare i kväll)

Solig dag. Granriset tog slut så jag får omprioriteraarbetet lite för jag kan inte hämta mer förrän i morgon. Fick ett telefonsamtal att två 6-åriga stalldrängar har mockat hela stallet åt mig. Det har aldrig varit så fint som nu, sa dom Glad. Dessvärre påstår dom att min fölunge bara har tre tänder, konstigt han hade alla igår Flört.

Kommer strax en datahacker och skall hjälpa mig lite. Sedan skall jag till stan och hämta hästpass, avmaskningsmedel och sen vidare till stallet för att beundra stalldrängarnas fina arbete.

Ha en fortsatt bra dag!