Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 456 ggr
RebeckaKihlberg
0

God morgon 22/9

God morgon shettisfantaster!

Här kantras dagen av jobb jobb och åter jobb, sen blir det utgång med en massa tjejkompisar från gymnasiet ikväll…ska bli riktigt kul.

Hoppas ni får en bra dag!

Milla
0

morrn morrn snart dags att åka och jobba

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

God Morgon.

Skönt att vara hemma igen efter två dagar på kurs.
Skall snart iväg och bära på en begravning, tycker inte jag gör annat.

Här blir det toppenväder idag!

[Anna-N]
0

God morgon!

Vackert väder även idag…tänker på stackars Kiruna som är helt insnöade idag på morgonen! Inte skoj….Gråter

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Ska snart iväg till skolan och sedan är det dags att bege sig mot Arlanda och därefter mot Skåne. Hade tur och fick ha vår gård på gårdsprojektet så skolan betaler flygresan hem :-)

Charlotte-Aveback
0

#4: Wow, vilket flyt - betald hemresa! Grattis! Glad

Det ser ut att bli en riktigt fin höstdag här, med blå himmel och sol! Härligt!

I kväll kommer pappa upp till Stockholm för ett besök över helgen. Alltid kul! Han är nyfiken på att se årets föl … Flört

Ellinor Johansson
0

# Vilken lycka Rebecka, hur länge får du stanna hemma?

UG
0

Godmorgon, jag är på jobbet Generad och skriver detta.

I dag är det fredag vänner!!!  Så snart vi kommer hem hela familjen ska vi ut och åka på tur med Corall och rockarden. Vi bukar åka genom byn på grusvägarna med filt i knät. Jättemysigt!

VeronicaP
0

God morgon , lika fint väder idag som i går. Idag så får jag väl tvätta mammorna till fölen som ska visas i morgon i gråmanstorp, även om inte mammorna ska visas så kan man ju inte åka dit med dem skitna som attan *S*…

Ellinor Johansson
0

# 8 Vad du är energisk! Kan du skicka lite energi till mig? Är bara så trött.

RebeckaSvensson
0

#5 o 6 Japp, det är inte helt fel det. Ibland gäller det att vara med så fort ngn nämner Skåne :-)
Hoppar nog över föreläsningarna på måndag och åker inte upp förrän på kvällen. Antar att det inte blir så populärt om jag hoppar över tisdagen oxå.

Hålla på med djuren och köra lite på lantbruket hela - så kul det ska bli :-)

VeronicaP
0

#9 Ja ibland så glimmar jag till så där bara , men klart jag skickar lite energi till dig med .. Jag får väl skylla på att det är vädret som ser till att man orkar Flört.

Men det ena stoet ska ju ha ljus man och svans och just nu så syns inte det *S* så nog behöver de en tvätt *ler*, bara till att offra sig och göra det och sen att de brukar vara snälla att tvätta gör ju inte saken sämre Oskyldig

Lauth
0

God förmiddag. Här i karlstad är det nästan sommar igen. 23 grader varmt och klarblå himmel. Ikväll blir det kantarelljakt med hästen.

Charlotte-J
0

Då har vi varit på kliniken med Lingon och det var hovböld! Veterinären tryckte med visitertång och då gick det hål på den och så spolade hon och sprutade in jodopax.Så nu är Lingon som ny Flört Skönt att det inte var någon spark eller nåt som tagit illa, jag hann att fantisera ihop de värsta skräckscenerna innan vi fick besked. Nu är hennes sommarlov slut och hon får nu vara hemma tills övriga kommer hem.

Amor vincit omnia Kyss