Skimmelskäck sto
Testar igen att lägga ut Agnes här
En mkt social och go liten dam åter till salu pga velig köpare. Agnes behöver ett hem där hon kan få tid på sig att växa. Hon är nu 85,5 cm och blir nog runt 90-95 cm.
e: Cash of Baltic sea
ue: Vindus von der ostsee
Agnes visades i sommras på premering och fick där bara 35 poäng. Men hon var inne i en växtperiod.
för bilder och mer info pm:a eller kolla in min hemsida www.stuterisango.dinstudio.se
PRIS 7000:-

Agnes är född 2007

Kan inte alla sluta lägga ut så fina hästar här, jag blir helt sjuk för att jag inte har tid och möjlighet att köpa flera shettisar. :)

#4 fortsätter fresta vet du 

Tror du verkligen att hon växer upp till 10 cm till?
Kanonfint sto, trevlig i spyket också, men på grund av vissa omständigheter så är mitt stall fullt igen… (Skäms lite, jag hade ju lovat att köpa Agnes om jag kunde.
)
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#5 inte en aning. Jag tror hon växer lite mer i allafall. Du ska inte alls skämmas Ahnna, jag tar inte illa upp.

#6 Bra!
Jag har egentligen ingen förklaring att ge dig, jag tittade på en annan häst - mest för att det var nära och jag hade hört mycket om den - och blev känslomässigt engagerad. Så det blev den som fick fylla den tomma platsen efter Rival, även om ingen kan fylla hans plats i hjärtat, förstås…
Hade landets geografi sett annorlunda ut så hade jag tittat på Agnes först, så mycket kan jag lova.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Hoppas någon annan får upp ögonen för detta sto., Hon är urmysig

Synd hon är så liten
För hon e verkligen söt! Men hade hon varit runt metern så…

PUTT

PUTT

Putt

PUTTELIPUTT
Agnes är så snäll. Hon är den som är först fram i hagen och älskar att få vara med överallt.
Pris kan diskuteras

PUTTAR UPP

Priset kan diskuteras. Hemmet viktigare än priset.

SÅLD

Grattis! 
Grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se