Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

RebeckaSvensson
0

Hur f-n kan man göra ngt sådant???

Anette
0

Det var det värsta jag hört!!! Hur f-a-n är folk funtade egentligen!!!!

Mår illa. Stackars djur!

Sehvrin
0

inte riktigt klokt…. och helt onartuligt är det också =/

Stackars djur….

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cattis
0

HUR kan det vara tillåtet? Det är ju SJUKT!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

moa
0

http://www.expressen.se/index.jsp?a=683240
En artikel i expressen också… Helsjukt!!!!

Cattis
0

Jag begriper verkligen inte det här. Hur svårt ska det vara att förbjuda sådant? Att ändra i lagen. Hur f-n motiverar man att man INTE gör det? Att det är ok om man inte behandlar djuren illa eller ger dem ångest… Ehm, hallå?!

Det är inte tillåtet att ha sex med döda människor (nekrofili) och då är de ju som sagt just döda och lär inte känna ngn ångest direkt. Hur kan man tillåta att man gör det med levande djur då? Det är precis lika jäkla svinigt vilket som. Bara riktigt sjuka människor gör sådant.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

trex
0

Ja jag säger då det………………………………Skrikandes

[Anna-N]
0

Hur kan detta få förekomma!. Dags att vakna för de som styr regler och lagar. Finns det inget straff på detta?. Kan inte ens tro att sådan här verksamhet förekommer, man man slutar aldrig att förvånas. Det är helt sjukt.
Nä, tvångskastrering av äckeln vore på sin plats. Då behöver de inte ens fundera i dessa banor. Vidrigt!

Rubiinen
0

Men gud.. Jag fattar inte! Det är så JÄ*LA Äkligt! Hur kan nått sånt vara lagkigt´? Jag förstår bara inte,…. Man blir FÖRBANNAD! Skrikandes

Charlotte-Aveback
0

Man upphör aldrig att förvånas över hur många perversa människor det finns där ute … Och hur många som gladeligen skor sig på deras bekostnad - det är nog lika perverst, det.

Ellinor Johansson
0

Så sjukt så äckligt hur kan detta vara lagligt???

RebeckaSvensson
0

Såg på nyheterna på Tv 4 idag och nu skulle det tydligen äntligen undersökas mer och förhoppningsvis bli en skärpning av reglerna. Mao får man hoppas att det förbjuds helt.

En lantbrukare hade kommit på ngn som höll på med hans kor. Polisanmält det, men den här sjuke jäkelen hade inte fått ngt straff alls. Hur 17 fungerar folk, eller fungerar inte alls…