Valack utlånas!
Det är med stor sorg i hjärtat som jag tagit detta beslut! Många veckors funderingar fram och tillbaka.. Men nu är det tänkt att min shetlandsvalack Sixton ska lämnas ut på foder.
Han är en fux på 5 år, 101 cm i manken, som är inkörd och mkt välhanterad. Jag började utbilda Sixton för ca 1,5 år sedan och har sedan dess tränat och tränat! Har även varit ute och tävlat denna säsong i agility, dressyrtömkörning och precision. Sixton har gjort riktigt bra ifrån sig och har bara visat en liten del av vad han kan. Kapaciteten finns och med mera träning tror jag att han kan gå långt!
Han är en nätt individ med massa energi och Go. Supermysig och lättlärd. Vill vara med överallt och väldigt nyfiken på vad som händer runt omkring honom. Trafiksäker och van vid det mesta såsom lastbilar, lastmaskiner och annat oväsen.
Lätt att lasta, klippa, sko m.m.
Lånas ut till dig som vill ha en shettis att träna och ha kul med. EJ sällskap eller bara promenad.
Box, daglig utevistelse och kompisar är ett krav. Du skall även ha kunskap om körning!
Ev till salu framöver!
Låter det intressant? Hör av dig och berätta vad du har att erbjuda!
olssontjejen@hotmail.com eller PM!
Mvh Malin

Men Malin
ska du inte ha Sixton kvar 
#1 jag säger det samma !

#1+#2 Jag vill så gärna och det svider i hjärtat bara jag tänker på det! Men ibland blir inte allt som man tänkt sig! Så detta är ett tufft beslut men kanske det bästa för Sixton