Alla hästägares mardröm...
Mår illa
Det är fruktansvärt men jag vill ändå lyfta fram det så vi kan hålla ett extra vakande öga på våra ponnyer i hagarna.

Perversa svin! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hemskt är det ju , men här nere i söder , västkusten brukar det vara några sådana fall varje år faktiskt , men man kan ju undra vad de ger hästarna så de står still så de kan bli skurna ..

Här hade vi en sådan för 15-20 år sedan. De tog honom på bar gärning efter lång tid. Men eftersom han hade haft en högre ställning här i samhället och var till åren kommen, så blev det knappt inget straff alls. Är det inte fel!!!! Vad arg jag blir!
Det finns inget straff som är hårt nog för dessa

#6. Instämmer!

Jag fattar inte det sexuella i att skära dem? Att de drogar dem o genomför själva grejen kan jag "begripa" att en pervers fan tänder på, men att skära sönder dem?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

hej
fy fan rent ut sagt. hur kan man göra så mot oskyldiga djur? Förstår inte hur man kan göra så. Vad tänder en sån människa på? Hmm tänk på vad stoet fick genomgå? blä alltså. mår riktig illa av att läsa de. Hoppas dom hittar dom skylldiga och sätter in dom på psyket.
Tror inte att det är sant!. 
Vidriga människor som inte kan låta djuren vara..finns det straff nog för en sån där människa?
Kastrera fanskapet med en rostig skridsko så han får känna på smärta! Blir riktigt ARG och ledsen när jag läser sånt här.

#10. Håller med dig!
(Jag vågar nog inte reta dig i fortsättningen, tänk vilka straff du har på lager.
)
#11. Jodå! Det finns ett välsorterat lager som kan tas i bruk vid behov!….
#11 Du skär o jag håller?
Nä jag skär så kan ni hålla!! Fy så hemskt
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
BLÄÄÄÄÄ!