God Morgon 23 september
Vädret är strålande! Vilken höst, för mig kunde det gärna få vara såhär ända tills i mars.
Ett ungdomsgäng på 15-18 år är misstänkta för dagisbränderna vi har haft här. Vad skall man säga? Det är bara för bedrövligt. Samtidigt hoppas man ju att det är rätt personer de fått tag i, så bränderna får ett slut.
Idag skall hovslagaren komma.
God morgon!
Samma underbara "högsommar" väder idag. Gått min sedvanliga långpromenad med hunden. Brukar gå iväg vid 7-tiden, lugnt och skönt man vaknar och tänker så bra!
Sedan smakar kaffet bra, nu får det nog bli lite "utanför hagen" körning med röjsågen efter det slappa kanske?
God morgon
Inte så mycket planerat idag (är ju inte hemhemma, så inget pyssel med hästarna
) Men jag ska till Ikea och köpa gardinstång (och passa på att gå i affärerna som finns runt omkring, bla Hööks och Biltema) Sen ska jag plugga resten av dagen.
Hoppas ni andra får en trevlig dag =)
Godmorgon!
Studier och hästar på schemat idag. Håller tummarna för alla som är i Gråmanstorp.

God kväll fortfarande strålande väder här och lite trött är jag nog .
Vi är nöjda med våra resultat på Ajax och James Bond de fick ju 39 poäng båda 2 känns skönt …
och syrrans hingst föl fick 40 bra dag *ler*

God eftermiddag!
Precis kommit hem från Gråmanstorp. Inte meningen jag skulle dit från början, men när vi lämnat mina kompisar på Sturup så körde vi iaf dit. Hann med att se alla eftermiddagens hästar.
#4 Grattis till dagens poäng!
God kväll nyss hemkommen från gråmanstorp och tro det eller ej men jag är NÖJD med dagen
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#6 Härligt!

*suck* Maken snodde bilen och åkte på jobb, så jag missar utställningen i Håcksvik. Typiskt, jag som bara drack en enda öl igår så att jag skulle kunna åka… *dubbelsuck*
Lycka till alla som ställer ut i Håcksvik idag.