God morgon!!! 6/11-08
Idag är det småkallt ute, bara 0gradigt.
Snart ska jag åka ut till stallet för o fodra, släppa ut osv. Ska dessutom jobba extra i natt då halva styrkan på jobbet är på utvecklingsdagar.
Idag ska jag dessutom be min inackodering söka sig en ny plats, jag är trött på o varje månad få tjata till mig stallhyran, det är inte kul o varje månad få lägga ut för foder osv.
Ha en trevlig höstdag allihop!!!

God morgon!
Dimma och plusgrader och genomvått ute, blä, skönt ändå att det inte blåser mer än vad det gör, alltid nåt.
Dagen till ära blir att fixa och dona här hemma, tvättstugan som aldrig blir tom, av någon lustig anledning
. Sedan blir det ju förstås hästarna i eftermiddag igen.
Just nu väntar jag på min foderleverantör som ska komma med mer hö, i helgen ska jag hämta hem de första hösilagebalarna för vintern, ska börja fodra med det till natten till att börja med, så magarna får vänja sig.
#0 lycka till med din uppgift, inte lätt det där med inackorderingar.
Ha det gott alla
God förmiddag
Lite ångest idag, ska plugga lite på sidan av mitt heltidsjobb och hästarna, får se om jag hinner med det
Första skoldagen i dag…
Hittade en tand inne hos Young i går kväll, hon tuggade redan mycket bättre - skönt! Hästtandläkaren kommer om två veckor och ska gå igenom ett par av hästarna, inte för att jag märkt att det behövs men ett par av stona börjar bli gamla och jag vill inte chansa.
Ha en bra dag!

God Middag
Idag på förmiddagen så har jag och lilla Arrak varit i Mjölby.
Bara lite social träning.. Vi åkte tåg och tuff som han är så tyckte han det var skitkul!
Men så j*vla löjligt att man ska behöva betala för hunden på buss och tåg. Kostar lika mkt för honom som för mej! Dom säger att dom räknar en sittplats mer med en hund med..Då ska dom vell få sitta på stolarna med

Eller kanske inte ta riktigt lika mkt för en hund! Det är dyrt som det är redan innan! aja, det vart kanske lite OT men nu har jag klagat färdigt!!
Nu blir det att städa hela lägenheten till tipptopp! Kommer en nisse och ska kolla på den ikväll! Andreas jobbar ju så det blir vell antagligen jag som får göra allt i HANS lägenhet 

Så det är vell dags att sätta igång nu!!!
#4 Fick du betala på tåget??? Det har jag aldrig gjort, och ibland har jag åkt med två hundar. Men du kanske inte åker med SJ?
Här lyser solen idag, allt känns lite lättare bara det är fint väder. Ska ut och laga staket, och ev köra någon pålle.

#5Jo jag åkte SJ
hm