Stallet.se bilder på shettisar
Jag undrar om nån kunde ge lite bilder som jag kan ha till stallet.se ?
Skriver såklart att dett e du som det bilden som fotat den.

Ingen som har?

Jag vill inte låna ut mina bilder till stallet.se.
Jag tycker det är oschysst mot hästarnas ägare att hitta dem under påhittad identitet på ett internetstall.
#2 håller med dej
#0 Fast det är bra att du frågar och inte bara tar. Duktigt! :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag håller med #2, skulle inte vilja ha mina egna hästar på stallet.se, men jag tycker att oxå att det är jättebra att du frågar. :)

Du kan ta bilder från mig. www.lacanobia.se.

#6. Men inte dem du fått låna av mig. Jag vill inte hitta dem på stallet. Jag är snål.
#0 Du kan ta bilder från www.stuterikratern.se också. När du är så bussig och frågar först.

Jqag lånar inte ut några bilder till stallet! Med tanke på att det var någon som tog bilder från min systers sida på stallet och la sedan ut en annons på hennes shetlandsponny som vi hittade på hästannonser! Och han var då inte till salu.. Så bilder till stallet.. nej!
Men som andra skrivit, klokt av dig att du frågar!

Nej Anette, dom får ta dom kort jag tagit.

Jag har också en del kort på min mini ifall du vill ha. Jag tycker att det är mycket bra att du frågar. Pm:a mig din mailadress.

Hej du kan ta bilder på mina ponnyer www.ponnykul.se
Du kan maila mig på joanna@anios.se om du vill ha flera eller undrar över något.

Hej du kan ta bilder på mina ponnyer www.ponnykul.se
Du kan maila mig på joanna@anios.se om du vill ha flera eller undrar över något.

Tack så mycket alla som gett bilder 
Om ni vill se stallet kan ni kolla in Stall_Cassandra så ser ni hästarna bilder så inget blir fel
Oj vad kul att ngn verkligen tar sig tid att fråga innan dom tar bilder.
Jag förstår inte det hemska i att "låna" ut en bild… Jag menar stallet.se är ploj.
Däremot skulle jag gärna se hästens riktiga namn på sidan.
Så välkommen att snatta bilder från min hemsida OM du använder hästens rätta namn :o)

Tack