God Morgon 7/11 2008
God Morgon!
Här är det sviiiin kallt och snorhalt nu på morgonkvisten! Jag hoppas det lättar under dagen och blir skönt ute. (om det nu kan bli det såhär års).
Idag blir det att springa i tvättstugan hela förmiddagen! Inte speciellt roligt när man hade kunnat ta lite sovmorgon! Men det kan va skönt att ha det gjort..
Idag får vi eventuellt hem våran nya bil.. En V70 med DRAG!!!! Jippi.! Då slipper vi ha problem med vart vi ska få tag på bil varje gång vi ska släpa runt på pollarna hemma hos mamma! Nu ska jag bara lära mej att köra transport oxå!
Om vi får hem bilen idag så flyttar lilla Gracia till mitt jobb.. Så då går hela eftermiddagen åt att fixa och dona med boxen och dra en borste genom Gracia! Ska bli skönt att få in henne i stall på nätterna! Tror det kan göra susen på min lilla brutta!
Ne..Nu ska jag ge mej ut och tvätta så jag har det gjort..
Ha en bra dag..!
God morgon!
Här är det också frostigt och kallt. Hästarna tuggar (så det låter så härligt) på sitt hö i hagen. Idag blir det arbete och sedan lite handling inför helgens barnkalas.
Jag ska också fixa det sista på vindskyddet och åka och hämta en storbal och bädda skönt till dem. Så när jag ligger under duntäcket kan de också ha det skönt i sin bädd! Så på söndag får de äntligen gå in i vinterhagen.
Just nu är det hett i hagen, en evig maktkamp om vem som är drottning i hagen. Då överger de sin bästa kompis och slår sig ihop med någon annan bara för att behålla sin statusplats. Ibland blir jag så trött på dem för de känner ju varandra sen lång tid tillbaka. Men det blir nog bättre snart igen.
Ha en fin fredag och kör försiktigt!

Godmorgon!
Idag fyller min dotter 1 år!!!!!!!!
Godmorgon!
Nu är alla stallsysslor fixade och jag skall strax åka till Jönköping. Felix och hans hockeylag skall spela cup i HV71:s högkvarter. Kul.. Jag hinner se en match mot HV för att sen sätta mig på tåget och åka vidare till skåne. Jag ska ner till vänner på ett snabbesök. Önskar att man haft mer tid för att kunna hälsa på fler man skulle vilja träffa. Men det blir typ 1½ dag jag har att röra mig på.
Hoppas ni alla får en bra helg!!

God morgon!!!
Nu ska här sovas efter en natt på jobbet. Hästarna är utsläppta o fodrade. I em blir det stallgöra för hela slanten
Natti på er!!!

Jag har redan jobbat klart för idag. Nu skall jag gå på begravning. Stackars alla föräldrar som mister sina barn
.
God förmiddag!
Hästarna är ute, stallet mockat o klart för dagen =)
Här är det regn o kallt ute *brr*, nu ska jag plugga, ligger lite efter nu då barnen och jag själv varit sjuka. Fick fyndat ett helt nytt fleece täcke till Nisse i stl 75cm för endast 76kr på tradera nyligen
hoppas det kommer idag så jag får prova det!
2# Stort Grattis till din dotter!!!
5# Beklagar sorgen! Världen är orättvis ibland!!!
#0 GLÖM INTE att kolla så Du får dra släpet med Er nya bil (om Du "bara" har B-kort vill säga) Lycka till.
God eftermiddag!
har suttit och försökt plugga men nu ger jag upp. Jag hittar inte information som jag behöver och jag känner att mitt tålamod är slut för länge sedan, så nu skiter jag i detta
Har stora problem att plugga sånt som jag inte är så jätteintresserad av och detta ämne är just ett sådant.
I kväll ska jag inte göra många knop utan bara vara. I morgon ska vi fortsätta inridningen av Viking, han har haft ryttare på ryggen två gånger nu och han är så duktig. Vi tränar varannan dag och i små portioner och i morgon så ska vi se om Tessie kan starta och stanna själv.
Annars är allt bara bra med hästarna och det är så mysigt att ha dom hemma igen, bara att gå utanför dörren så är man hos dom.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#7 nee det ska vi göra! ett jäkla knööl med dessa fordon och släpregler när man "bara" har B-kort!
#9 Här är en bra länk, så ser du att det är lagligt att köra!
Delad glädje är dubbel glädje :)

Tack så mkt… Kan komma till användning! Nu har Gracia åkt till stallet.. Gick jättebra och vi blev inte stoppade av polisen heller! Ska dit i morgon bitti och vara med när hon släpps ihop med de andra!
Tycker att hon tog det jättebra och hon ställde sej och åt på direkten. Min lilla pulla ska bli rund och go igen!