Shettisvagnar
Jag har ett stort sortiment shettisvagnar!! På bilden ser du en maratonvagn som kostar 27 200:-
Har även rockarder till ponnier!!
har du ngn hemsida ed där man kan gå in och kolla på vagnarna?
Japp, www.ewa-angantyr.com
Jag har bara bilder på de vagnar jag har tagit hem redan men det finn en länk på första sidan direkt till tillverkarens sida med alla modellerna representerade!

Hej,
undrar vad det är för pris på vagnen modell MC 1 och om den passar shettis på 95-101cm
Pris för MC1 är 17 500 och den väger endast 70 kg så den skulle passa till shettis!! Kan fås med broms mot pristillägg.
Nu har jag oxå selar till shettis!!!

#5 har du parselar till shetland? Vad kostar dom?
#5 Hur bred är bröstan på selen på Din bild? Ser VÄLDIGT bred ut, kan ju vara bilden som luras iofs
På bilden ser du selar för stora hästar. Naturligtvis görs de mindra till shettis.
#5 Ja, det har jag. Priset är 12 695:- komplett.
(obs ej fabriktillverkade i indien!)
Jag kommer att få komplett prislista denhär veckan.
#0 Hur bred är den i hjulspåret? (så jag vet om jag får tävla med den)
# 10 Man beställer den i den bredd som man vill ha. De ponnyvagnar som finns färdiga just nu har alla 125 cm spårvidd. Jag har maratonvagnen, jaktvagnen och en rockard klar.
Vilken bredd ville du ha??
# 9 Nej, den är inte fast på bilden. Man kan få det om man vill eftersom de görs på beställning.
Just nu har jag en färdig vagn till rabatterat pris!!! Se bild.
Det ingår skaklar och parstång, bromsar bak. 27 800:-
Även denna vagn finns klar för leverans i december!! Pris: 28 900:- Mycket fin vagn av hög kvalitet!!