God morgon!!! 9/11-08
Morron på er!!!
Ska snart bege mig till stallet för o fodra o släppa ut kusarna, sen blir det de vanliga stallsysslorna, för o göra allt klart för kvällen.
Ska jobba i natt så det blir väl till o försöka sova lite på dan, så man orkar hålla sig vaken hela natten.
Nu ska jag ut o fylla mina vattendunkar så hästarna får lite frächt vatten o dricka oxå.
Ha en bra dag allihop!!!
Godmorgon eller godförmiddag !
Här vart det lite sovmorgon i dag, har haft ont i rygg och nacke och sovit väldigt dåligt.
Här ska först ätas frukost sen ska jag ge mig iväg till stallet, i går var jag ute och körde ca 2 timmar det va mysigt. Puzz va glad och pigg. Så kanske det blir en tur i dag med eller så får nån av barnen rida en tur i stället.
Vädret är inte det roligaste men men det gör inget bara man får njuta av sina 4 fota vänner.
Ha en riktigt bra dag

Goddag!
Har varit i stallet hela förmiddagen. Nu måste jag fixa massa papper till A-kassan eftersom jag slarvat och blivit avstängd
. Trots det har de tydligen betalat ut några stackars korvören förra veckan
. Undrar ens om de själva kan de snåriga reglerna. Måste fylla i försäkringspapprerna ang armen också, den skadade jag ju i mars så det är väl hög tid…Det är väl bäst att sköta A-kasse pappren i fortsättningen, för det går ju inte att överleva på sjuklön på 61% om jag druttar omkull någon mer gång och snart är det ju utställning i Frillesås igen
.