Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 595 ggr
polgara
0

God morgon!!! 9/11-08

Morron på er!!!

Ska snart bege mig till stallet för o fodra o släppa ut kusarna, sen blir det de vanliga stallsysslorna, för o göra allt klart för kvällen.

Ska jobba i natt så det blir väl till o försöka sova lite på dan, så man orkar hålla sig vaken hela natten. 

Nu ska jag ut o fylla mina vattendunkar så hästarna får lite frächt vatten o dricka oxå.

Ha en bra dag allihop!!!

shettismaffian
0

Godmorgon eller godförmiddag !

Här vart det lite sovmorgon i dag, har haft ont i rygg och nacke och sovit väldigt dåligt.

Här ska först ätas frukost sen ska jag ge mig iväg till stallet, i går var jag ute och körde ca 2 timmar det va mysigt. Puzz va glad och pigg. Så kanske det blir en tur i dag med eller så får nån av barnen rida en tur i stället.

Vädret är inte det roligaste men men det gör inget bara man får njuta av sina 4 fota vänner.

Ha en riktigt bra dag

Annette
0

Goddag!

Har varit i stallet hela förmiddagen. Nu måste jag fixa massa papper till A-kassan eftersom jag slarvat och blivit avstängd Skäms. Trots det har de tydligen betalat ut några stackars korvören förra veckan Oskyldig. Undrar ens om de själva kan de snåriga reglerna. Måste fylla i försäkringspapprerna ang armen också, den skadade jag ju i mars så det är väl hög tid…Det är väl bäst att sköta A-kasse pappren i fortsättningen, för det går ju inte att överleva på sjuklön på 61% om jag druttar omkull någon mer gång och snart är det ju utställning i Frillesås igen Flört.