Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 616 ggr
Annette
0

Täcken - nyheter

För er som inte gillar puttinuttga färger, så har Hööks några nya täcken. De finns från stl 85 och uppåt.

www.hooks.se gå in under nyheter

jennie-w
0

Läckra och lite ovanliga täcken……men jag vet inte jag.. kanske grimman kan tänkas inhandlas.

VeronicaP
0

inga täcken i min smak heller *S* jag vill nog helst ha vanliga täcken jag *S*

Between
0

MEN! De fanns bara tre täcken på hööks i 85 å uppåt förut!! Nu blev de ju svårare att välja! Räcka ut tungan

[Anna-N]
0

Oj, de ser ut som badrockar från 1973..
Lite annorlunda måste jag säga! Flört

Annette
0

#4. Precis vad jag tänkte, 70-talet fick jag nog av redan då. Så det blir inga inköp av dessa för min del.Flört

thira
0

#5 Håller med…men -70tal är ju inne nu, såg på IKEA t ex , där fanns allt som man ryser inför fortfarande, bruna manchestersoffor, orange fåtöljer, stormönstrade gröna gardiner….

charlotta
0

Hej

Annorlunda, men jag letar efter ett fint fleece täckte till min shetlandstjej, detta känns lite mer "manligt" inte så kvinnligt.

Har ni tips på något annat, förra året fanns ett par roliga hos Hööks, men de fanns ej kvar länger när jag var där nyligen. Typiskt.

Tycker det är svårt att hitta roliga, men Ponnyprakt har ett par i alla fall lite annorlunda om så färgranna :O)

Charlotta , Tjällmo Östergötlands

Annette
0

#6. Då har du inte sett våra tapeter i hallen. Nu har jag vant mig, men i början blundade jag när jag gick förbi. (Jag vet att man kan tapetsera om, vi ska, efter vi gjort om badrummet uppe.Flört)

[Anna-N]
0

Jag nöjer mig inte med fleecepyjamas inte…
http://www.doggie.se/casual-canine-tutu-dress-p-617.html

Hm..tur att vi inte kommit så långt med våra hästar, ännu ;)

Milla
0

usch och fy jag tycker det är djurplågeri att klä på hundarna löjliga kläder behöver dom ett täcke så köp ett men låt bli att förlöjliga dom.

Täckena var inte i min smak i heller

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jess
0

oooops Anton skulle se ut som en badboll!Glad

Faxlin
0

Hmm, trodde de skulle vara fina ju. Men de där täckena hoppar jag över.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pyttis
0

Har sett och känt på täckena "live" = FULA i min smak, aldrig på mina iaf!Skrikandes

Sehvrin
0

Grimman ser rätt ok ut (är lite sugen på den pga modellen, den är så bra ^^') men täckena ser enligt mig hemska ut….. (jag hoppas ingen känner sig förnärmad nu, alla har olika tycke och smak *nickar*)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Faxlin
0

Jag skulle verkligen vilja komma över ett chockrosa regntäcke. ;-)

Audiatur et altera pars

Ellinor Johansson
0

Mönstrade täcken, varför inte huvudsaken är att modellen och kvalitenär bra.

Jag tycker vissa vovvar är gulliga i sina täcken. Vi köpte ett i mitt tycke jättedyrt täcket (500 Kr till vår hund Celle när hon var sjuk i vintras så hon inte skulle frysa när hon var med i stallet på förmiddagarna. Efter 20 minuter hade hon rullat av sig täcket på dynghögen, när hon fryser gräver hon ner sig i halmen eller höet.

Förmodligen måste man välja vovvarna vid täcken när de är små ,alla stadsvovvar knallar ju så snällt omkring i sina täcken

Faxlin
0

Ja, men visst är det så att modellen är viktigast. Att de är praktiska och sitter bra. Men de behöver ju inte vara fula för det :-)
Måste ju finnas snygga täcken som är bra också.

Audiatur et altera pars

Anna Johansson
0

Jag går imot stömmen nu men jag tyckte att täckerna var jätte häftiga skulle lätt kunna tänka mig ett sånt eller varför inte ett på lillen och ett på stora så att dom matchar!!

Faxlin
0

#18: Men det är väl bra att du tycker om dem. Du är säkert inte ensam om det heller. Vilket nog är bra för Hööks, blir svårt för dem att få dem sålda annars. ;-)
Smaken är som baken, delad. Och det är så det ska vara. ;-)

Audiatur et altera pars

_gloss_
0

Jag tycker dom var söta.. gillar det ljusblå fleecetäcket med den ljusblå grimman till Räcka ut tungan

Ellinor Johansson
0

# 4 5 och 6 Gud vad ni låter gamla och tråkigaOskyldig

[Anna-N]
0

#21 Vaddå?. Oskyldig Du kan inte mena allvar att du tycker en gammal badrock från 1973 är snyggt?. Man får ju leta med lupp för att hitta någon värre tidsepok.. 

Nix, hellre 80-tals paljetter och discokulor på grimman…om man får välja. Men smaken är som baken och inget fel i det :) Skrattande

Ellinor Johansson
0

Nej du har rätt, det räcker med orange och brunt en gång i livet.

Fast då tyckte jag det var snyggtGenerad

sanne
0

hihi.. kul o höra lite om täckena, dom kommer till hund också.. Hööks släpper sin hundkatalog i morgon, månd. 25/9. Det finns mer täcken än dom som är med på hemsidan.. sen kan jag hålla med om att de nya är lite så där… men fleece finns i blått o grönt, regn täckena är blå o röda, var den röda är superfin..

en som jobbar på hööks, men kanske inte gillar allt i sortimentet….

Annette
0

#21. Jag kräks varje gång jag passerar vår hall, så något 70-tals täcke blir det inte på mina hästar.Flört

trex
0

Tycker fortfarande illa om brandgula (orange) saker,sedan 70-talet.Räcka ut tungan

Faxlin
0

Jag är direkt allergisk mot dessa färger som var då. Och de mönster som var då. Hela vårat hus var i dessa färger med jätte medaljonger när vi flyttade hit. Hualigen vad hemskt.

Audiatur et altera pars

RebeckaKihlberg
0

*ihh*  Visseligen bättre än dom puttenuttiga färgerna,men vad är det för fel på jordnära fäger..utan mönster och andra krusseduller?!