God Morgon 25 september
God Morgon i dimman. Här ser man inte långt framför sig ännu.
Jag skall strax åka och jobba, skall kurera min onda hals lite först. Gubben är sjuk, jag har väl varit för nära.
Men han har gått till jobbet ändå.
God Morgon!
Jag är helt slut efter helgens 1-års kalas och funderar på om det kommer att vara så här nu i många år framöver
Men roligt har det varit totalt 50 personer uppdelat på två dagar har velat gratta Leo.
I kväll är det Färjestad som gäller (trav alltså) I hockeyn är det Frölunda som är favoritlaget Jag var väl inte så nöjd med lördagens resultat.

Morrn ska snart köra sonen till dagis och sen åka och jobbar. Här skiner solen och det verka bli kanon väder.
God morgon!
Är lite matt efter en heldag på travbanan igår, men det var en härligt dag….kanon väder, en seger och en fjärde plats.
Idag blir det skola, sen är jag bjuden till mitt livs fösta Tupprerware. Kan nog bli intressant…frågan är bara hur exalterad man kan bli över burkar?!?!?

God morgon - nu börjar det bli kallt här uppe i Umeå. Det var fem grader imorse -brr!
Annars har helgen vart trevlig, med restaurang besök på fredagskvällen, och gjort höst i stugan lördag/söndag. himla mysigt var det att göra en brasa i kaminen, dricka gott och mysa i höstmörkret!
men nu så är det "äntligen" måndag igen… och jobb…
#1, hockey är det stora livet bredvid hästarna. Mitt lag heter MORA för den som inte visste. Jag är en megapatriot för MIK, hängt vid deras sida sen tidigt -70tal. Ikväll möter de HV71. *Håller tummarna*, skall sedan plugga och göra mig kvitt dig:) Hör av dig om uppgifterna.
Ha en skön höstdag, här skiner solen och termometern visar +16 C. Underbart!!
#5 Jag är Göteborgare från början så här har det varit självklart att hålla på Frölunda även när jag flyttade ifrån Sveriges vackraste stad
Jag hör av mig när jag postat.

#5 #6
Om ni visste vad ni missar. Färjestad å färjestad *sjunger*
goddag är precis hemkommen efter en dag på jobbet. Har sytt massor av fräcka grimskaft, longerlinor shettis täcken ååååå vad jag vill ha
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God dag!
Nu har veterinären varit här precis och kastrerat en av unghingstarna, det kändes otroligt jobbigt men är nog bäst i slutändan. Höll på svimma av någon anledning - jag är varken känslig för sprutor eller blod men blev yr och såg helt plötsligt suddigt och benen ville vika sig, ett par minuter ute gjorde susen och sen var jag med i matchen igen 
Lillkillen står i boxen och jag lider med honom, han å andra sidan är fortfarande "hög" och jag gav honom Finadyne så han mår nog inte jättedåligt…
Milla: Syr Du Dina hästprylar bara till Dina pållar? Eller syr Du till andras också?
Kanske är det så att man skulle vilja få något sytt, menar jag
?
Hrm eeeee nä jag jobbar på ett företag som syr hästsaker och dom syr efter beställningar. Själv har jag beställt 7 transporttäcken röda, med svarta kantband och vit text, samt 7 st fleece täcke röda med svart kantband och vit text
samt röd/svarta grimskaft både med och utan kedja……………….. och naturligtvis koppel och halsband till hundarna
HUadetta blir dyrt kom jag på…………………..

Men millan du kan ju inte ha rött till fuxarna ju
du får beställa några i svart eller nåt sådant *ler*
klart jag kan ha rött blir ju hur fränt som helst ju, och då får jag ju en chans att reta upp folk lite också ju. (Jag elak??? nä dåinte ett dugg)
#7 *hehe*….som min son säger -FBK suger…..
Förlåt*FNISS*………

Ha ha ja du kommer att reta upp mig då *garv* då jag tycker att det är bland det fulaste man kan ha på en fux 

haha den frillan gillar jag millan ;-)