Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 314 ggr
Milla
0

tv outsider

jösses man blir ju rent mörkrädd så som människor behandlar sina djur. Dom klär ut dom med både skor och mössor.

Jag har så svårt att förstå  hur man kan förlöjliga sina djur när man påstår sig älska dom

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

djur är inte människor och behöver inte accessoarer.

FredrikN
0

undrar jag om man får köra en minishettis i skuffen på en bil?

Milla
0

hm hon är ju ute på stan och handlar ja jössesFörvånad

[Anna-N]
0

Hihi, vad söt man kan vara! Kyss

Men nu då, Youga för hundar!!!..

Milla
0

mmmm

FredrikN
0

hon med shettisen lär bli anmäld efter det här.

PetraJ
0

jag var tvungen att sluta titta. Undra om jag skall ta min nsv med mig nästa gång jag går och shoppar????

[Anna-N]
0

#6. Nej, men de andra. Lite till överdrift tycker jag. Låt djuren vara djur. Det är inga hundar, de har ju dem som små bortskämda ungar, ju!

Hanna-D
0

Lindas hästar åker transport i vanliga fall, det där var nog mest en PR-grej tror jag Glad

Vi har gemensamma vänner och vi följde med hem till Linda för några år sedan och tittade på ponnyerna och hur hon tränade sina hästar och hundar - mycket imponerande!

Milla
0

Linda tränar ju i allafall sina djur och låter dom jobba,men dom andra med hundarna tycker jag är snudd på djurplågeri.

[Anna-N]
0

Hon är verkligen duktig, Linda!. Har sett henne på ett flertal TV-program och det är imponerande hur hon får sina hästar att utföra saker.

ThiffannyJ
0

Nu har jag iof inte TV, så jag såg inte programet, pr-trick eller ej, alltid är det väl någon tokstolle som verkligen tror att man kan ha en minishettis i skuffen…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com