vad tycker ni om den här?
Säg vad ni tycker när ni varit inne o kikat!
Dt går inte att bedömma exteriören på en föl där bilden är tagen framifrån i högt gräs om det är det du menar.
Han har iallafall jättefin färg och ett vackert huvud. Huvudsaken är att du tycker om honom.

Han är jättesöt tycker jag. Kan säkert bli en bra kamrat. Vad ska du ha honom till? Avel eller?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Supersöt hingstunge. Föll mig i smaken. Lycka till!
Ja visst är han! Vill verkligen ha honom!! Ska bara få min mammas godkännande ocksa har fått pappas..:S Tycker det är kul med lite ovanliga färger och tecken.. kul när det skiljer sig från mängdem o sticker ut..:) Kan du inte kommentera min andra tråd "köpa mini shettis??" ?
Det är nog bra om dina föräldrar är positiva till lillpållen, det är skönt att få stöttning i sitt djurägande både ekonomiskt och på andra plan.

#6 Anita hur lär man sin häst att lägga sig ner på komando:D skulle va jätte tacksam ifl ngn skulle kunna ge tipps:D
#0 Jääättesöt! Och jättehäftig färg och teckning! Man ramlar ju nästan av stolen! 
#11 jag är himla dålig på att förklara,jag tränar för en tjej en gång i månaden,det är jättekul.Vi tränar Nh + trickträning. Sedan kör jag henne också.Lycka till.

okej:)