Sent godmorgon 13:e november
Hallå alla! Här kommer en sen godmorgontråd, jag antar att de flesta redan är vakna! Jag har varit på föreläsning om kroppens vävnader och ska nu ta och gå i genom alltihop en gång till. Är väldigt förkyld, har ont i öronen, kommer inte ens ihåg när jag hade det senast..

God eftermiddag!
Här är det -8 och ett tunnt tunnt lager snö ligger på marken. Genast blir det mycket ljusare :) Hästarna har rimfrost i pälsen och ser ut som små troll - underbart! Snart är det förhoppningsvis så mycket snö att jag kan ta årets julkort :)
Som vanligt har dagen spenderats till störst del med skolarbete. Näst sista delkursen har påbörjats nu. Då känns det liksom inte så långt tills det är slut, så det är skönt.
Blev glatt överraskad tidigare idag när grannen ett hus bort helt plötsligt kom förbi på en pratstund. Tur att det fanns lite hembakt kvar i frysen. Jag trivs verkligen att bo i en liten by på landet och här finns verkligen en känsla av att de värnar om varandra. Vi har kanske långt till närmaste affär, men det är alltid nära till någon om man är sugen på en pratstund :)
#0 Krya på dig!
Hoppas alla får en fortsatt bra dag!