God morgon 26/9
God morgon!
*gäsp* ….ännu en dag med jobb…sen i em. så blir det iväg och aggera "försökskanin" hos en kompis som ska bli nageltekniker (eller va de nu kan heta)..som ska få öva på mig. Jag tackar inte nej…lite gratis-lyx.
Är grymt kluven, har blivit erbjuden en fast tjänst på jobbet jag timmjobbar på…hade verkligen behövs både erfarenheten samt pengarna, men samtidigt så vet jag att det inte är ett jobb jag vill ha "livet ut"..utan jag har ju drömmar att utbilda mig vidare… *suck* …kan man söka och sen tacka nej om man får tjänsten?!?..blir lite mer betänketid…måste nämligen lämna in min ansökan redan i morgon.
Hoppas ni får en bra dag!
Godmorgon,
Dagen började bra, såg att jag får 1600:- mer i lön än vad jag väntat mig :D Idag blir det bara skola, inget hästeri.
Klart att du kan söka och sedan tacka nej till tjänsten. Omständigheter kan förändras. Lycka till.

God morgon , aldrig fel med lite mer pengar än man räknat med ju …

God morgon, skööönt - sovmorgon idag. Nu på morgonen har jag fått stuva om lite hästar, det kommer hit studenter fr Uppsala universitet som ska studera våran bäck, och då kan inte hästarna gå i sina ord. hagar. … till helgen får jag troligen hem mina nya hästar! det ska bli så roligt. och min korsningstjej verkar också bli såld. tänk ibland händer det mycket på en gång i livet!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God förmiddag, lite dimmig morgon men varm. Ska strax hämta in hästarna för hovis är på "G", måste ju hinna göra ren hovarna innan
Rebeecka: Klart Du ska söka! Lycka till
1 Grattis, alltid välkommet med lite uppskattning

God förmiddag!
Kom upp till Uppsala igårkväll och självklart har jag lyckats glömma allt som jag var tvungen att ha med upp… Hoppas min mor får iväg usb-minnet med alla korten så vi snart kan börja med vårt grupparbete. De andra sakerna får jag kanske hämta nästa helg.
#0 Självklart kan du söka och sedan kan du tacka nej om du får tjänsten. Då har du iaf valmöjligheten.

God morgon!
Här är det också dags för hovslagaren i eftermiddag. Hela gänget skall få pedikyr idag, inkl. fölen. Får se vad de tycker om det … 

Typiskt. Bilj***n startade inte, och jag kommer inte iväg till jobbet. Kommer inte till stallet heller, har ingen lust att gå 3 km med trollungarna.
Tur att vi inte åkte till sjön för att fiska i morse som vi tänkte först. Kul hade det varit att försöka ringa efter folk ut till urskogen med tre trötta och hungriga ungar, och en trasig bil.
#0 Tycker också att du ska söka.