God morgon!!! 14/11-08
Morron på er!!!
Utenför sovrumsfönstret smattrar regnet, det öser ner. Ska fösöka få upp lillgrabben så han kommer iväg till skolan. Hästar ska fodras o stallet ska mockas.
Idag har jag inget planerat, men det brukar bli fullt upp i slutändan iaf.
Ha det bra allihop i regn rusket!!!

Här är solen på väg att gå upp och det verkar bli en härlig dag. Dotter ska iväg till dagis och sen ska vi iväg till stallet på em. Shettisen hemma vilar och ska skrittas bara pga av knäinflammation och behandling med cortison..
Ha d bra från mig med. // Veronica (sthlm)
God morgon!
Här har det börjat regna men hästarna bryr sej inte. Har haft en dust med min snart 12 åriga dotter
. Vilket humör, inga fina kläder ( hela garderoben full),hinner inte göra något på morronen annat än gruffa med mej. Det är väl hormonerna som bråkar. Hoppas det går över snart. Ska gå och fixa mej till jobbet.
Ha en bra dag alla!

Morrn morrn, har varit iväg hos tandläkarn med minsta sonen , skulle vara där alla redan 07.10 (så tidigt är vi ju inte uppe i vanliga fall
) Han har ju krockat med ett annat barn så hans framtand (mjölktand) har ju börjat svartna så vi var ju i allafall tvugna att kolla så att den ordninarei tanden tagit skada , vad de kunde se hade den ju inte det , men missfärgningar kan de ju inte se på röntgen så vi får ju anmäla det ändå till försäkringsbolaget.
Här regnar det och regnar , ska det aldrig sluta ???
#2 hm går över vänta tills hon blir tonåring då vill man inte gå upp samtidigt 

#2 Tur att man bara har pojkar, det är inte lika mkt hormoner där
Godmorgon,
Idag fyller min äldsta son 18 år, tänk så fort åren går…Det blir kalas ikväll och imorgon, så han kommer bli rejält firad.
Det regnar här också, alla hästar mår fint, men dom ser inte så roliga ut när det är blött och lerigt 
Ha en bra dag alla…

#4. Säg inte det
.
#3 Man får väl gå ut och räkna till tusen istället för tio
.
God morgon =)
Pållarna är ute i ösregnet nu, jag är sååå trött på detta eviga regnande! Stallet är mockat och klart…
2# Hua, jag vet vad jag har och vänta då och dessutom skiljer det bara 1år och 6månader mellan mina flickor så det blir ju dubbelt upp… 
HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA 

God middag alla
Här öser regnet ner och blåser som attan, inget väder för uteaktiviteter kan man säga. Det roliga är att när man kommer till hästarna så var står de, jo mitt i hagen i värsta vädret och sover, hm, snacka om att ta det coolt, man skulle nog behöva ha deras päls, jag som alltid är frusen av mig.
Här blir det fortsatt lugnt hela helgen, vi ska smyga ut till vår sommarstuga och knoppa där inatt, härligt…
Ha det gott och ha en trevlig helg ni andra också
#4 Pojkar och hormoner…min älsta är en flicka, trodde jag fått min beskärda del av hormostinn tonåring när hon växte upp. De två yngre är pojkar, mellanpojken har varit en mardröm av hormonstinn tonåring flickebarnet var lätt i jämförelse med honom….Men det går ju över som tur är
Veritas odium paretFörvånad

Jag har nog ovanligt lugna o snälla pojkar då, de är 13, 16 o 19år o inte har jag haft några som helst bekymmer med hormoner