Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 951 ggr
JoannaHaake
0

Kör intresserade

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har träff för kör intresserade på Salaortens ryttar förening den 16 nov ca 12.30-13.00 efter tränings tävling.Ska då diskutera träningar och tävlingar nästa år.Om det finns fler intresserade att börja köra för sorf  i Sala så kom gärna denna dag och träffa kör gänget.

Denna klubb har både tränings bana och inomhus träning för oss kuskar,medlemskap i klubben krävs för att få träna på anläggningen.Det finns även träning för Maria Henriksson 1-2 dag i månaden.

Ju fler man är desto roligare blir det.

Välkommna

annie
0

Jag tittar in på Salas körsida ibland men det har ännu inte stämt med datum för att komma och titta på träning. Planerar att komma i slutet på november och se Marias träning iallafall Glad.

Ska på SSS höstmöte den 16:e så det krockar - tyvärr….

Hanna-D
0

Synd att det är så långt bort, skulle gärna träna för Maria igen.

JoannaHaake
0

#2 Det är inte så långt till heby det går ju att stanna kvar över natten om man vill på tränings platsen.

#1 Synd att det krockar vi ska diskutera om vi kan få ihop ett lag till nästa år.

Kolla gärna på www.sorf.nu Britta brukar vara snabb att uppdatera info.

Jess
0

Vi ses den 16! Skrattande

JoannaHaake
0

#4 Va kul! GladOm du eller någon annan undrar över något ring gärna Britta eller Gerald och fråga om körsektionen.

Telefon nr finns på www.sorf.nu Kolla på körningGlad

SofieN
0

Jag kommer nog också :)

JoannaHaake
0

Va roligt att det finns så många som vill köra och ha kul tillsammans.Glad

Hanna-D
0

#3 Beror ju på vart man bor. Allt är ju relativt Obestämd

JoannaHaake
0

# 8 Ja det är klart du kanske har turen att bo nära en annan kör klubb och tränare.Annars är du välkommen till oss i Sala.

JoannaHaake
0

putt

Anna-karinS
0

Nu är det snart dags så jag tänkte putta up den här tråden så att alla som har möjlighet kommer och tittar!!

Jag ska själv försöka ta mig dit.

Det ska bli jätte kul.

SofieN
0

Nån som vet vilken tid själva träningstävlingen börjar?

Anna-karinS
0

Det blir uppsutten dressyr först och den börjar 9.00 sedan skulle körningen börja ca 11-11.30 enligt hemsidan.