Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 753 ggr
polgara
0

God morgon!!! 15/11-08

Morrn morrn!!!

Ute är det mulet men regnar inte just nu iaf. Blåser halv storm gör det.

Hästarna är utfodrade o utsläppta. Idag blir det o hämta hö, så uppehåll vore önskvärt.

Ha en bra dag allihop i rusket!!!

balotte
0

God morgon!

Här är det också nästan storm och regn men hästarna verkar inte bry sej. Ska snart iväg och hjälpa svärmor att måla tv-rummet. Ikväll får nog hästarna komma in tidigare om vädret håller i sej.

Ha en bra helg alla!

[Billan]
0

God morgon.

Här är det strålande sol idag och vindstilla.

Men lite tråkigt ändå då inte på grund av vädret utan för att jag äkt PÅ diskbråck så jag kan nästan inte röra mig. Besök på akuten i går.

Så nu om aldrig måste hästbeståndet minskas drastiskt.  Just när kroppen verkade må bra annars händer detta.

Får göra det bästa sv situationen.

Ha en bra dag ni som kan röra på er.

Aribigga
0

God eftermiddag!

Idag har jag varit och kollat på en lägenhet som verkar lovande, kanske ska man ändå kunna flytta hemmifrån innan man blir trettio ^^

Sedan så var mamma, jag, James och Tuffa ute på en prommenad i det höstiga vädret :)

Ha det bra!

lurvponnyn.vimeddjur.se

Milla
0

god kväll!

Idag har jag fått gjort massor. Ida har börjat jobba Paola lite lätt och idag så var det agility träning på schemat.

Har även lyckats hitta på en bra ide att fodra ensilagebalarna med utan en massa spill. Vi tog fyra stora pallar och satte runt balen sen sågade vi ut öppningar till huvudena och det fungerar kanon bra, så nu hoppas jag att det inte ska bli så mycket spill. Jag kan tom ha plasten som tak över balen.

#2 hoppas du snart mår bra igen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se