Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 877 ggr
Minsanne
0

Perfekt julklapp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi får i dagarna in keramikmuggar i 3D med shetlandsponnyer på. Jättefina och väldigt goda att dricka te eller kaffe ur.
Vi säljer dom i paket om 3 i varje. Vi tar 250:- för ett sånt paket

ThiffannyJ
0

Samma som öst Champion muggar!!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Charlotte-J
0

Och samma som jag har i butiken Flört

Amor vincit omnia Kyss

Pyttis
0

Anne, = det samma motiv på "alla" 3 eller?

ThiffannyJ
0

#2 Ja, jag såg det, fast du var ju lite billigare Flört

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Charlotte-J
0

Har bra pris på det mesta Flört

Amor vincit omnia Kyss

Minsanne
0

#3 Japp, samma motiv på alla tre

Annette
0

#2. Har du rea på dem? När jag tittade för ca 2 timmar sedan tog du 98:-/ st för dessa muggar.

VeronicaP
0

Fina muggar men tyvärr inget som varken vi eller någon av släktingarna behöver , annars hade det varit smidigt att kunna köpa det men ack så enkelt ska det ju aldrig vara ;-)

Charlotte-J
0

#7 Det är rea resten av november. Hade glömt klicka på uppdatera igår kväll när jag lade in det så det kom inte ut förrän i förmiddags när jag upptäckte misstaget Obestämd

Amor vincit omnia Kyss

exitingsvillemo
0

en fundering… Är det OK att komentera på vissa annonser men inte på andra? Bara en enkel fråga, eftersom det varit sådant liv förut att man inte får komentera inne på annonsernaObestämd

Eller är det bara så att det är skillnad på olika.

Annette
0

#10. Ja, det är skillnad på olika.

exitingsvillemo
0

#11 låter ju verkligen som en rättvis sajt…Obestämd

Annette
0

#12. Din fråga är ungefär lika oklar som mitt svar, om du tänker efter Flört.

exitingsvillemo
0

Min fråga är så enkel som man gör den.

Läste för ett tag sedan att man inte fick komentera annonstrådar, men den regeln kanske är borttagen? Därav min fråga, jag vill verkligen veta.

Förlåt Anne, för kapningen, jättefina muggar var det. Tyvärr har jag fler kaffemuggar än jag behöver, skulle behöva köpa fler köksskåp först :o)

Annette
0

#14. De reglerna gäller fortfarande och kom till för att det fanns de som puttade upp andras annonstrådar, kommenterade varför de inte kan köpa ponnyn osv. Vi har fått mycket klagomål på just detta. 

Vad är det du stör dig på i just den här tråden?

Minsanne
0

#14 Den blev kapad rätt snabbt utan din hjälp, så det är lungt

VeronicaP
0

#15 Tror att det kan vara pratet om muggarna på en annan sida , som säljs där som #14 har  i åtanke.

#14 Sen kanske det ändå är en liten skillnad pga trådskaparen inte har begärt svar på pm eller mail och då kan det ju vara okey att kommentera att muggarna är fina eller att det hade varit perfekt om inte alla hade haft fullt alla redan eller så Flört

exitingsvillemo
0

#15 stör mig inte på något, ställde bara en enkel fråga.

Om den regeln fortfarande gäller (att man inte får komentera i annonstrådarna) verkar det ju som om folk inte riktigt förstått den regeln, eftersom det uppenbarligen fortfarande diskuteras i annonstrådarna.

Och att, i en annonstråd, gå in och göra "reklam" för samma typ av vara, men i annan butik, förstår jag inte alls.

exitingsvillemo
0

#17 OK då förstår jag, var ju bara ett svar jag ville ha. OM man får komentera "varan" eller ställa frågor om den i tråden, om det inte står att säljaren vill ha kontakt via mail/PM.

Tack för svaretGlad