God morgon 27/9
Årets sista sommardag?. Brrr, det var riktigt kyligt ute när jag var ut till hästarna.Det ska bli regn och kallare, så det gäller att ta vara på solen, idag!
Ska köra hö till en av grannarna i byn idag och pyssla med allt annat som finns på måste-listan.
God morgon, förresten! 

Sol? Här regnar det…
G'morron! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Morrn , Här har det regnat men är uppehåll just nu i allfall, ska jobba sista dan för denna veckan i dag.

Cattis 3 km? längre bort har inget regn kommit och solen skiner
Goood morgon!
God morgon
Idag ska jag ha möte med studievägledaren för att jag vill byta utbildning (från civilingenjör i teknisk biologi till biologi (blir då naturvetare) Håll tummarna för att det fungerar att byta utan allt för mycket krångel =)
Annars så ska jag väl plugga en delidag. Vädret här verkar fint, lite dimmigt, men solen lyser igenom och det 8.5 grader utomhus =)
Ha en trevlig dag, allihopa

God morgon!
Lite disigt här, men rätt så varmt redan. Kan kanske bli en fin dag idag oxå.
Varit och skrivit tenta nu på morgonen och ska sätta igång med grupparbetet i eftermiddag. Måste sedan försöka få pluggat en del ikväll, som vanligt.

#3 För det första är det 8 km ganska exakt mellan oss. Och för det andra, då det regnade här var klockan strax före 8. Så det så, då sov du kanske och missade det hela :-) För nu skiner solen även här borta hos mig. Ha!
/Cattis

Här är det mulet och grått, så ni har väl skickat hit det

Solen har tittat fram här oxå, härligt! Nu saknar jag bara hästarna så man kunde gått ut och satt sig i hagen och kelat med dem.

#8 Du kan få kela med mina när du vill, helt gratis. :-)
/Cattis

#9 Vad snäll du är
Då dyker jag kanske upp till helgen!
Gomiddag, sitter på jobb
har precis fotat en massa saker och även fått i uppdrag att ta reda på vad vi vill ha för saker som inte finns till våra ponnyer. Ett himla roligt arbete hehe. Här är det också mulet och regnar lite då och då
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#10 Ja visst är jag! :-) Bara att köra hit o kela så mkt du orkar. Du har ju inte heller sett fölen sen de blivit "stora". Iofs var det väl knappt ngn född sist du var här?
/Cattis

#12 Nej, det var ingen född då. Missade första med 2 dagar tror jag.

God lunch på alla.
Idag kom de två sista av mina ponnyer hem. De har varit utlånade till min instruktörs barn under sommaren. Det var så skönt att äntligen ha alla i hagen igen 
God "morgon" Kom hem från Mallorca 05,15 i morse där vi varit på kurs genom jobbet. Därav sovmorgon.
God middag! 
Japp, nu är hösten här. Ganska skönt faktiskt.
Har senaste veckan suttit med näsan djupt ner i läxor. Nackdelen med distanskurs, man sparar allt arbete tills veckan innan man ska på träff på skolan. Dålig självdisciplin kallas väl det…
Go´middag!
Vaknade med huvudvärk i morse..vilket aldrig bådar gott…trots panodil, vatten, lite frukost så har de fått bli en dag i sängen för min del.
God kväll!
En fruktansvärd dag, i dag har nödslakt varit här och avlivat en av våra hästar, har hållt mig sysselsatt och arbetat hela dagen och sen kört en lång tur med Epus i skogen men nu sitter man här och funderar och kan inte låta bli att vara ledsen och tänka alldeles för mycket… Är nog bättre att hålla sig sysselsatt så man har tankarna på annat håll.

#18. Usch, det är sånt man önskar man slapp som djurägare, men det gör man ju inte. Det är lika hemskt varje gång. Önskar att jag hade något tröstande att skriva.
#18. Va!!! Men jösses, vad hemskt. Tänker på dig!

#18 Usch, vad hemskt!
Tänker på dig!
#19 & #20 Tack!
# 18 Nej vad tråkigt, tänker på er.

Inte kul alls Hanna , vet ju hur det är…
Tanken finns hos er.
usch tänker på dig och skickar dig en tröst kram
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#18 Fy så hemskt *sänder tröstkramar*
#18 Usch…. Tänker på er!