Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 426 ggr
VeronicaP
0

God Morgon 28 september

Morrn morrn idag bär det av till Stockholm och solvalla för våran del då dottern ska tävla i morgon fredag i Agrifinalen där som går under lunchtravet. Vi hörs ..

Cattis
0

Spännande, lycka till! Och välkomna till den grå och regntunga bästa staden i landet! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

#0. Lycka till!
#1. Har ni regn, eller? Oskyldig Här är det strax blå himmel….

God morgon får jag önska allihopa, då. Det är lite mulet (om jag ska vara ärlig) men jag hoppas att det är solen som försöker titta fram. Ska hämta spån idag, så det är en fördel om det iaf är uppehåll.

RebeckaKihlberg
0

#0 Lycka till på Solvalla…håller tummarna för er!!

Min dag blir inte så spännande…jobbet..sen hem.

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag ska jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig hämta hem Hilfiger i helgen :-D ÄNTLIGEN.

Annette
0

God Morgon!

Hmm, blev lite sovmorgon idag. Barnen har studiedag, så jag ställde inte klockan. Det hade tyvärr inte maken gjort heller, så han blev väldigt sen till jobbet.

Jäg är ledig idag, så jag har lovat ungarna att hitta på något kul. De vill åka till Barnens Hus i Tidaholm, så då gör vi väl det. Det är en gammal realskola där hela huset är inrett för barn. Det är arbetslösa personer som i olika projekt bygger, syr, målar osv.
Aulan är full med utklädningskläder, det finns allt från Ior till prinsessor. Det finns målarrum, dockrum, borgar, tunnlar mm. Något nytt varje gång man kommer dit. Nu var det flera år sedan vi var där senast.

Ikväll har sonen scouter och dottern ridskola. Däremellan skall vi sköta om våra djur.  Den här dagen fylls nog den också.

RebeckaSvensson
0

God Morgon!

Föreläsningar i förmiddag och sedan kanske lite pluggande i eftermiddag innan det ikväll blir en liten fest.

#0 Lycka Till!

Pyttis
0

God morgon

Äntligen är man botad från ifokusabstinensen, har varit frånkopplad p.g.a avgrävd kabel!Glad

Ska försöka göra något "nyttigare" än att bara surfa idagFlört

Sofia_Schultz
0

Go morron!

Nu sitter jag i skolan och skriver ett arbete om skillnaden i äktenskap mellan olika religioner. Spännande…Skrikandes

Ikväll ska jag iaf iväg och rida på ridskolan! Skrattande