Utrustning säljes
På grund av sjukdom och bortblåst shetlandsintresse säljer jag nu en del utrustning
Bla En vit lädergrimma, dubbelsydd som jag fått gjord till normalstor shetland. Inkl långt grimskaft i vitt läder. Mässingdetaljer
450:-
En jättefin lädergrimma med mjukt foder i nacke och nos, hela grimman är mjuk. Mässingdetaljer. Spännen båda sidor om nacken. Märke HMC. Mkt fin kvalité
150:-
Svart lädergrimma normalstor shetland
50:-
Helt ny fölgrimma med lappen kvar. Mässingdetaljer och spännen båda sidor om nacken
150:-
Ett helt nytt westernträns med jättefina detaljer i skinande silver. Ej ens provat med lappen kvar
200:-
bilder på väg
priser kan diskuteras, leverans kan också diskuteras
Finns täcken i olika storlekar för den som är intresserad. Flera tjocka vintertäcken som bara ligger och skräpar. Har även en finntack (eller vad den nu heter) Travsele som bara finns till om någon är intresserad
vad ska du ha för travselen?
Har du ngn bild på den?
#8 ingen aning vad den kan vara värd, får leta reda på den imorgon och fota om det går bra?
Westerntränset, passar den shetland?
absolut, ingen panik
:o)
Japp, allt är till shetland, normalstora
Den som är intresserad, seriöst, kan maila mej på tjustorpstaxi@swipnet.se
Den vita grimman skulle ha pris 400:- Gick inte ändra
You´ve got mail!!
Westerntränset är såld!

Skickat mail
HMC grimma såld!
Selen får jag dock vänta med. Har inte tid fiffla med den nu då den behöver fixas till.
Täcken är det flera som mailat om. Har ett regntäcke i lila som är fodrat med bara filt, bra märke vet jag det är. strl 105
Har vintertäcken i strl 95 tjockt fodrade
Ett thermotäcke bara använt en gång strl 95.
Kan ta bilder på allt men hinner inte precis i dagarna. Ev söndag kan hinnas med. Flera täcken behöver tvättas tor jag, mest dammiga där dom ligger och skräpar
#17 Har du inte tid? mycket att göra?
#18 Marie…. du är en av få….
så nä… inte mkt inte mkt tid… *S*
Här kommer en bild på Thermotäcke strl 95. Passar bra på ponny från 94-100cm. Bara använd en kväll på dödssjuk pålle. Sen har det blivit tvättat och bara legat sedan. Märke Three Horses, kostat över 600kr.
Det är gråblått, ej jättetjockt foder så det är super till shetland
Kan levereras Älmhult men då måste jag veta det nu i fm.
Pris 350kr
Har ett Thermo Master täcke, lila utan ryggsömm. Det är väldigt smutsigt men hel, strl 105. Köp det smutsigt för 200kr.
Hur tjockt är thermotäcket? (:
#21 menar du det lila utegångstäcket så är det fodrat med filt, inte så tjockt. Det thermotäcket man har inne är fodrat men med hur mkt vet jag inte, skulle gissa på 200g.
Fortfarande lite saker kvar.
Vit grimma,
Svart, billighets lädergrimma
Thermotäcke
Regntäcke
Ett grönt vintertäcke, helt oanvänt med bara lite katthår på, strl 95
Fölgrimma, läder