Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 516 ggr
Annelie-P
0

Godmorgon 22:a november

Idag är plusgrader men isande kallt ute - nordanvinden! I tisdags kom ett par centimeter snö och den ligger faktiskt kvar på marken ännu. Hästarna tycker nog det är skönt med den påfrusna marken, jag med. Undrar om man ska putsa lite fönster idag..? Det måste ju vara gjort till första advent! Det är en bra regel, för då blir de åtminstone rena en gång per år…

ElisabethA
0

God förmiddag!
Vaknade upp till riktig norrlandskyla. -21 visade termometern… *brr* Nu är det dock "bara" -18 och jag ska strax ut på min (nästan) dagliga joggingtur. Längtar tills det kommer mer snö så jag kan åka skidor istället…

Hoppas alla får en bra dag!!

JoannaHaake
0

Vi har kallt och ca 5 cm snö,det är strålande sol och hästarna tvättar sig i snön.Kan det vara bättre en vinter dag!

AusaBausa
0

#1 fy så kallt!! minns när jag plugga i Umeå o första vintern där hade vi minus 30!!! Gissa om en skåning vart paff att termometern verkligen kunde visa så kallt;-)

Här har vi nollgradigt, sol o blåst så det gör väl att termometern inte visar den rätta kylan för fy vad vi har kallt med!!

polgara
0

God afton!!!

Här har Internet krånglat hela dagen o det har inte gått o komma ut på nätet Skrikandes

Här har varit kallt idag o jag fryser.

Hästarna mår bra idag idag iaf, de gillar kylan.

Nu ska jag fixa lite lördags middag till mig o ungarna, gubben är inte hemma i helgen. Sen funderar jag på o ta en rejäl röjning här hemma, nu när man kan slänga sånt som man vill utan att gubbstrutten gnäller.

Ha en trevlig Lördag afton allihop!!!