Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 734 ggr
balotte
0

God morgon 23/11

God morgon!

Vilket härligt väder -5 och sol. Hästarna är ute och njuter och stallet är färdigt. Jag blir tokig på lilla Hessa så fort jag fyller upp karet med vatten så ska hon ställa sej i det och plaska med hovarna så det stänkerSkrikandes, det kan ju inte vara bra nu när det är så kallt ute. Sambon är grattad på sin födelsedag och i eftermiddag kommer släkten.

Ha en bra vinterdag alla!

ElisabethA
0

God förmiddag!
Här snöar det! Härligt att det blir lite ljusare ute nu, plus att det inte är lika kallt som igår när det var -21… Jag ska ut och springa en runda idag och sedan är det kanelbullebak som står på schemat.

Pratade med min sambo igår. Han kommer hem till Sverige i början av nästa vecka *tjohoo*, men han ska jobba lite på Livgardet innan han kommer hem "för gott". Känns skönt att han ha honom i Svea rike igen, för det verkar vara lite oroligare i Affe-landet nu, plus att man aldrig vet hur tallisarna reagerar på nytt regimskifte i USA…

Hoppas alla får en bra dag!

polgara
0

God förmiddag!!!

Här är det kallt o solen skiner. Hästarna har kommit ut men stallet står omockar just nu. Ska försöka komma iväg o hämta lite hö under dagen.

Måste få på vinterdäcken på min bil oxå för det är väldans halt ute, gubben har iaf fått på sina o det är hans bil jag kör när jag hämtar hö, det är ju för väl iaf.

Molle trivs inte i lösdriften så jag måste komma på en lösning hur jag ska göra nu, har liksom fullt i stallet. Funderar på o låna ut honom på foder kanske.

Ha en bra vinterdag allihop!!!

Mija
0

God förmiddag

Här skiner solen och det är -2 grader, det är för en gångs skull vindstilla så det är underbart ute. Dagen till ära så ska jag busa lite med pållarna, det är så skönt att slippa all denna gegga som annars råder i hagen, det tycker ju även hästarna.

ha en bra dag

Fiona
0

God förmiddag ! :)

Solen lyser och det är snö, kan de bli bättre ?! Jag saknar att ha min Fiona hemma, tänk va härligt att ta en liten slädtur nu! Måste åka och hälsa på henne snart igen..

Just nu sitter jag hos mormor & morfar och spenderade hela gårdagen som barnvakt åt kusinerna. Morfar ska snart köra hem mig och så blir de att plugga och sen åka till ridhuset och träna med Doddiz :)

Ha en härlig dag alla!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snö i Roslagen, här är Slättens Manda med kompis innan lunch, nu har vi storm. Jag hade besök av Cattis som har Mandas helbror och vi tittade på hästarna och fikade. Alltid lika trevligt!