God Morgon 25/11 2008
Jaha.. Här är man uppe med tuppen! Lilla valpen började gnälla och ville ut så det var bara att masa sej upp!
Måste säga att det var riktigt fiint ute nu! Snö på backen och mer faller det! Arrak var inte lika possitiv och vände på klacken och gick in och la sej igen!
Jag tänkte faktiskt ta och kasta ikull mej ett par timmar till för kl 12 ska vi vara på södergårdskliniken med Amuu (kattungen) och Arrak (hundvalpen) för sista vaccinationssprutan! Usch, inget kul att samma dag som lönen kommer så försvinner hälften av det! Blää..! Fast det är ju skönt att veta att ens djur har lite skydd ifall dom skulle komma i kontakt med någon smitta!
Nää nu tror ja att jag ska gå till kudden igen!
Ha en trevlig Tisdag och kör försiktigt nu i halkan!!

God morgon . Har inte koll på vädret ännu , men det är mörkt ute i alla fall 
Idag ska jag till tandläkaren och få se om jag får gå tandalös nu ett tag , jag har ju även slått sönder min hörntand , fick en sådan där härliga huvud smälla av en liten närgången häst i tisdags förra veckan så tanden knäcktes och sitter väääldigt löst och det är inte så lätt att äta med en lös tand *S* och det blir bara till att sätta en krona där men det gör väl att jag måste gå utan tand i en vecka eller nåt sådant , men hoppas ändå att han tar ut den idag så man kan i allafall äta lite normalt jag får väl hålla munnen stängd så ingen ser 
Ska även växla lite pengar idag för vi åker till Flensburg i Tyskland på fredag och gå på julmarknad , kommer hem på söndag igen,med mina föräldrar och bara minsta sonen som ska med, vi ska åka i husbilen .
God morgon
Bättre väder idag och fullt möjligt att ta sig till arbetet utan att ha hjärtat i halsgropen 
Funderar på att åka och köpa ett par regntäcken efter jobbet, mina gamla håller inte tätt har jag märkt och jag vill att åtminstone gamla Fixy ska ha täcke på sig vid nederbörd. Sedan blir det att fixa stall och plugga lite, det senare är jag väldigt duktig på att skjuta upp…
Ha det bra!

God morgon!
Plogade och skottade snö flera timmar igår. Att det tog så lång tid är nog pga bristande rutin… Aja, det är snabbt åtgärdat. Skottade snö i morse och det snöar fortfarande så när det är ljust ska jag ge mig ut med häst + plog igen. Det var verkligen kul :) Bilder från igår ligger på vår hemsida www.shetlandsponny.eu
Annars är det plugg som vanligt som gäller idag…
Hoppas alla får en bra dag!

God förmiddag!!!
Nu har jag kommit hem efter en natt på jobbet o sen stallet. Har idag vattentekniker på plats för o försöka få ordning på vattnet i stallet, så jag ska slippa köra i dunkar hemifrån, går ju åt några liter om dan till 9 st.
Stallet är halvmockat iaf, resten får jag ta när jag vaknat.
Nu är det dags att sova lite. God natt!!!
Ha en bra dag allihop!!!
Godkväll !
Idag har jag haft äldsta sonen med på jobbet, han vägrade gå till skolan efter en insident på skolan.
Hade ävn brandövning på jobbet idag de va kul. Gillar sånt, hmmm kanske vilar en liten pyroman här nä´äädå men det är kul att släcka dockor, utrymma, lära sig ta sig ut irökfyllda rum och gångar.
En kompis tog hand om liten idag och ringde mig o berättade att en annan i stallet lånat mitt ena täcke till sin häst utanatt fråga mig. Bara för att de vet att man inte kommer ut en dag är de tydligen helt fritt fram att ta den andres saker. Jaja jag sa de att , fråga nästa gång och om sakerna går sönder ska de ersättas.
Snön ligger tjock, tråkigt faktiskt att de sak bli mild grader i morgon så de töar bort. Ska ju bli upp mot 6 grader i morrn.
Ha de så bra allihop,