Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 655 ggr
Between
0

Vintermys

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar vintern, längtar såååååå mycket tills det kommer mycket snö! Någon som har några mysiga vinter bilder å dela med sig av?

På bilden är det Bianca som står på Öor, tyvärr är hon till salu nu :(

Ellinor Johansson
0

Känner ingen längtan efter snö och kallt nu.

eva.s
0

iiiiiiiiiiiihh……………hatar vintern och jag tyckte din bild var så kall:) Här kommer en snöbild från oss.

Milla
0

nämen fy så kallt det ser ut,nä jag vill då inte ha vinter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Yazmine
0

Tycker att vintern har sin charm den också,här är en bild som är lite varmare än vad era bilder var =)

june
0

neeeeeeeeeeeeeeei. ingen snø ennå.brrrrrrrr,fryser da joFlört

jeg vil kun ha snø på julafton. he he

Yazmine
0

Här är en till som jag gillar =)

[Anna-N]
0

När vintern väl är här, är det ganska mysigt.Flört Men ack, så gruvsamt just nu. Vill inte ha snö riktigt än. Om tre månader har vi ju nyår, så jag anar att vintern lurar bakom hörnet.

Martina. N
0

Och nu har det kommit snö här idag 28/9, det bara vräkte ner stora lapphandskar när jag vaknade på em. ( jobbat natt). Det verkar dessutom som att det ska ligga kvar ett tag för det är vitt snötäckt och kallt. Så nu är betessäsongen definitivt över för den här gången.

Sehvrin
0

Jag kan väl bidra med någon vinter bild då =) (börjar med en ^^)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

eva.s
0

denna bild var ifrån april i år…hoppas att det inte blir lika mkt snö i år igen….:) DET VAR SNÖ ÖVERALLT!!!!

Lulan
0

brrr.. nä usch och fy för kylan. vi hade fem grader i går kväll. frosty var pigg som en mört medans jag höll på att frysa ihjäl i vagnen (långkalsonger nästa gång!!)

men jag ska dock erkänna att det är mysigt med vintern - och jag föredrar en rejält snöig vinter före slask och regn. fast vintern är bara lite för lång här uppe.

ElinSa
0

Ja, snööö, vill ha snö nu!

Bilden är från april i år.

moa
0

#4 Har du smålandstacket runt dina hagarFörvånad??

_moa_ håller just nu på att packa resväskan och lasta hästar!! Det är ju så underbart med smålandstacket!