Godmorgon 26:e nov
Godmorgon
Här snöar det idag igen, det har kommit så mycket. Imorgon ska det börja smälta, så det blir väl riktigt slaskigt och trevligt i helgen.. Idag ska jag läsa om kroppens cirkulation. Hoppas att elen håller, vi har haft flera längre strömavbrott sedan i lördags. Det längsta var i 21 timmar, det är absolut 21 timmar för länge för vad jag tycker om.
God morgon!
´Vilken kväll & natt!!! Optimist fick kolik igår eftermiddag men nu verkar han helt ok =) Men jag är så rädd att det ska komma tillbaka… Tingeling hade ett kolik anfall förra året vid denna tiden men det blev inget mer så jag hoppas att det var en "engångs" grej för Nisse med.
Här är ett kort när vi var ute och promenerade igår kväll i mörkret…
#1 DÄR VAR DET GRÖNT MINSANN, här är det såååå högt med vitt och det kommer mer, konstant snöande sedan i söndags så nu närmar vi oss HALVMETERN I N. Uppland. Vi har iaf haft ström hela tiden. Pyttehästarna "simmar" sig mellan hötråg och "drickat"
Hoppas lilla pållen piggar på sig.
#0 Hoppas Du får ha din ström "ifred"
Idag blir också "bara" att hålla snön från dörrarna, elda i pannan och vedspisen samt full service till "pyttarna"

God afton!!!
Nu är jag hemma efter en heldag med föreläsning. Inte van att sitta still en heldag så det blev lite jobbigt. Hästarna har kommit in för kvällen o jag ska bara slänga mig på soffan o titta på Bonde söker fru om en stund.
Här har snön töat bortunder dagen, men det var rejält halkigt i morse.
Ha en trevlig kväll allihop!!!